וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לונסין LX 250 GY בישראל. אופנוע גדול בזול

19.5.2015 / 4:46

לונסין LX 250 GY הוא אופנוע סיני חדש שמושק בישראל וינסה להציע תחבורה עירונית מהנה וזולה גם בתחזוקה במחיר של 19,500 שקל בלבד

אופנוע לונסין LX250GY. אתר יצרן
אופנוע לונסין LX250GY/אתר יצרן
אופנוע זה שמיועד לשימוש עירוני, מוגדר כ'סופר-מוטו' והוא מציע מבנה רזה וגבוה, מושיב את רוכבו בתנוחה זקופה ונועל צמיגי כביש עם מתלים ארוכים

חברת המאגר ב.נ.כ החלה לשווק בימים האחרונים את ה-LX 250 GY של לונסין - יצרנית האופנועים הסינית. אופנוע זה שמיועד לשימוש עירוני, מוגדר כ'סופר-מוטו' והוא מציע מבנה רזה וגבוה, מושיב את רוכבו בתנוחה זקופה ונועל צמיגי כביש עם מתלים ארוכים.

אופנוע זה מצויד במנוע סינגל מקורר אוויר בנפח 223 סמ"ק אשר מפיק הספק נמוך יחסית של 16 כ"ס וכ-1.6 קג"מ ואת הכוח הוא מעביר דרת תיבה עם 5 הילוכים. לדברי היבואנית, מנוע זה מאפשר לאופנוע להשיג צריכת דלק של 35 קילומטרים לליטר דלק. בנוסף מציע ה-LX גם מזלג קדמי הפוך, בולם יחיד מאחור, לוח מחוונים דיגיטלי ופנסי לד וכן גלגלים בקוטר 17 אינץ'. מחירו של זה כאמור נקבע על 19,500 שקל בלבד והוא ייהנה מאחריות יצרן מלאה לשנתיים.

המאגר הנה חברת בת של 'כדורי' המחזיקה בזיכיון ליבוא מכוניות צ'רי לישראל ואילו לונסין הנה אחת מיצרניות הדו-גלגלי הגדולות בסין, אשר בין היתר מייצרת גם את מנועי הסינגל 650 סמ"ק שנמצאים באופנועי ב.מ.וו.

כל עולם הדו-גלגלי בוואלה! רכב

לייק אחד ואתם חברים בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully