וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוקאטי מולטיסטרדה 1200 החדש הגיע לישראל

20.5.2015 / 8:11

דוקאטי מולטיסטרדה החדש מושק בישראל באופן רשמי. לזה מנוע עם תזמון משתנה לשסתומים, 160 כ"ס, שלל מערכות אלקטרוניות, מערכת בלימה מתקדמת וגם גרסת S מאובזרת יותר. הדור היוצא, נקרא למוסך

השקה אופנוע דוקאטי מולטיסטרדה. מרץ 2015. אתר יצרן
השקה אופנוע דוקאטי מולטיסטרדה. מרץ 2015/אתר יצרן

'ליגל אופנועים' יבואנית דוקאטי לישראל החלה לשווק באופן רשמי את המולטיטרדה 1200 החדש. אופנוע זה אשר שייך לדור השלישי של המולטיסטרדה המודרני, מצויד במנוע L טווין בנפח 1198 סמ"ק מקורר נוזל, אשר בעזרת מערכת תזמון משתנה לשסתומים, מפיק כעת 160 כ"ס (10 יותר מהדור הקודם) ב-9,500 סל"ד ו-13.6 קג"מ (12.7 בדור הקודם) ב-7,500 סל"ד. מנוע זה גם משפר את צריכת הדלק ביחס לאופנוע אותו הוא מחליף בשיעור של כ-8 אחוזים ומרווח הטיפולים עומד על 15,000 ק"מ לטיפול קטן ו-30,000 ק"מ לטיפול גדול.

רכיבה ראשונה על דוקאטי מולטיסטרדה 1200 החדש (לחצו כאן)

גם המולטיסטרדה החדש מציע ארבעה מצבי רכיבה ותפוקת כוח אשר משפיעים גם על שאר מערכות האופנוע כמו האחיזה, הבלימה, בקרת הווילי ועוד. בדגם ה-S מצבי רכיבה אלה גם משפיעים על המתלים האלקטרוניים (סקיי-הוק) כדי להתאים לדרישות הרכיבה השונות. לדוגמה, במצב 'אורבן' מופחת הספק המנוע ל-100 כ"ס, המתלים מרוככים ובקרות האחיזה עוברות להתערבות מרבית ובמצב ספורט מנגד, המתלים מוקשחים, המנוע יגיב בקיצוניות וניתן להפעיל את מערכת ה-ABS באופן סלקטיבי על הגלגלים.

השקה אופנוע דוקאטי מולטיסטרדה. מרץ 2015. אתר יצרן
השקה אופנוע דוקאטי מולטיסטרדה. מרץ 2015/אתר יצרן

אם כבר נגענו בבלמים, נספר לכם כי אלה מלפנים מגיעים בקוטר 320 מ"מ בגרסה ה'בסיסית' עם קאליפרים רדיאליים מונובלוק ואילו 330 מ"מ בגרסת ה-S עם קאליפרים ברמבו M50 העוצמתיים יותר. בנוסף מותקנת מערכת בלימה אקטיבית שנקראת קורנרינג ABS וזו יודעת להפעיל את מלוא יכולת הבלימה גם תוך כדי פניה, ללא חשש מאיבוד אחיזה. בנוסף, המולטיסטרדה החדש מצויד בלוח מחוונים מתקדם עם נתוני רכיבה רבים ובגרסת ה-S מסך זה גם מגיע צבעוני עם חיבור ישיר אל הסמארטפון למגוון שימושים. גרסת ה-S מוסיפה גם פנסי לד קדמיים אשר יודעים להאיר לתוך פניות ולשפר את שדה הראיה ברכיבת לילה.

אופנועי המולטיסטראדה ישווקו בישראל בשתי גרסאות: MultiStrada 1200, MultiStrada 1200 S. מחירם (מזומן על הכביש) יעמוד על 157,000 שקל למולטיסטראדה 1200 ואילו גרסת ה-S תעלה 177,000 שקל בצבע אדום או 179,000 שקל בצבע לבן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
השקה אופנוע דוקאטי מולטיסטרדה. מרץ 2015. אתר יצרן
השקה אופנוע דוקאטי מולטיסטרדה. מרץ 2015/אתר יצרן

הדור הקודם נקרא למוסך

לצד השקת המולטיסטרדה החדש, דורו היוצא נקרא למוסך לצורך תיקון ליקוי אפשרי במצערת האופנוע. קריאה זו לתיקון מתייחסת לאופנועים שיוצרו בין השנים 2010 ל-2014 ובסך הכל מדובר על 47 אופנועים. לדברי היבואנית, בדגם זה קיים חשש שצינור הפלסטיק אשר נמצא בתוך מוביל כבל המצערת עלול לצאת מתושבתו, להיתקע בבית ידית המצערת ובמקרים נדירים להגביל את תנועת הידית עד כדי תקיעה. בשל כך הודיעה היצרנית על קריאה לתיקון שבמהלכו יבדקו האופנועים באם נדרשת החלפה של כבל המצערת. במידה ותידרש החלפה, משך הטיפול יעמוד על כשעתיים וחצי והוא יתבצע בכל רשת מוסכי דוקאטי ללא חיוב. פניה ישירה אל כל לקוחות דוקאטי הרלוונטיים תעשה בקרוב. להזכירכם, כלי רכב אשר לו פורסמה קריאה לתיקון, לא יוכל לעבור את בדיקת הרישוי השנתי אם לא ביצע את התיקון הנדרש.

עוד על דוקאטי בוואלה! רכב

כל עולם הדו-גלגלי בקליק אחד

לייק אחד ואתם חברים בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully