וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיאט מציגה משפחתית חדשה: איגאה

25.5.2015 / 7:47

פיאט איגאה תופץ ל-40 מדינות ותמכר במספר רמות אבזור. המידות כשל טויוטה קורולה, המנועים יחלו ב-95 כ"ס. תגיע לישראל ב-2016

פיאט איגאה. אתר יצרן
פיאט איגאה. משפחתית חדשה/אתר יצרן

כפי שדיווחנו בתחילת החודש, פיאט הכינה את הקרקע להזנקת מכונית משפחתית חדשה שתירש את מקומן של בראבו ולינאה. ואכן, החברה האיטלקית חשפה במסגרת תערוכת הרכב באיסטנבול את המיזם "איגאה", שמוגדר כרכב טרום ייצור בשלב זה אם כי החותמת הרשמית לייצור היא עניין רשמי בלבד.

האיגאה, להבדיל מלינאה, חולקת את מידותיה עם מכוניות משפחתיות בגודל סטנדרטי, ואינה נופלת דווקא למשבצת "תת-עממית" פשוטה וספרטנית. אורכה יהיה 4.31 מ', רוחבה 1.78 מ', גובהה 147 ובסיס הגלגלים חסר מעט, כ-2.65 מ'. לדברי פיאט, האיגאה נבנתה מלכתחילה כמכונית סדאן קומפקטית, ממנה יחלצו בעתיד את מחליפת בראבו במבנה הצ'בק מסורתי.

בתא הנוסעים, האיגאה מאמצת חומרי ייצור איכותיים, והנדסת אנוש מודרנית עם מראה יוקרתי. לוח המחוונים כולל צג גדול עם נתוני מחשב הדרך והבקרות השונות, ובמרכז הקונסולה מערכת שמע משולבת מסדרת יו-קונקט המשרתת גם את קונצרן קרייזלר.

הפרטים הטכניים אודותיה דלים למדיי. אך מפרסומי כלי התקשורת באיטליה עולה כי בסיס ההיצע יחל במנוע בנזין המפיק 95 כ"ס וגרסאות עממיות פופולריות יקבלו מנועים בעלי תפוקה מרבית של כ-120 כ"ס, בחיבור לתיבות הילוכים ידניות או אוטומטיות.

איגאה תורכב במפעל הטורקי בבורסה, ותחל את דרכה על הכבישים לקראת סוף השנה.

מיבואנית פיאט לישראל סמל"ת נמסר לוואלה! רכב כי איגאה תגיע לארץ בחציון השני של שנת 2016, ותהיה מאוד משמעותית עבור המותג בישראל.

עוד הרבה על פיאט בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • פיאט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully