וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רנו קוויד: קרוסאובר זול, אך מסוגנן

27.5.2015 / 7:11

רנו קוויד שהוצג אשתקד כקונספט ספורטיבי הוכשר כרכב פנאי קומפקטי המיועד למזרח הרחוק, עם מנוע 800 סמ"ק

רנו KWID. אתר יצרן
רנו KWID. קרוסאובר קומפקטי וזול/אתר יצרן

רנו חשפה בהודו את הקרוסאובר הקומפקטי החדש "קוויד", או KWID. מדובר ברכב פנאי שפותח על פלטפורמה מודולארית המשרתת את רנו-ניסאן ואיפשר לחברה הצרפתית לחסוך בעלויות פיתוח וייצור, וכך להציע עבור השווקים במזרח הרחוק רכב שימושי אך כזה שאינו בהכרח נחות משמעותית מהתוצרת המערבית.

הקוויד הוא רכב קומפקטי קטן וגבוה, שמהווה מעין חיבור בין מכונית מיני לקרוסאובר עירוני; הוא מספק מקום לחמישה נוסעים (בדוחק רב כנראה) ומציע מרווח גחון של 18 סניטימטרים, די והותר כדי לטפס על המדרכות או לצלוח את הדרכים הלא סימפטיות של הסלילה ההודית.

מערכת ההנעה שלו זעירה וחסכונית, עם הספק של כ-70 כ"ס לערך ממנוע 800 סמ"ק, בחיבור לתיבת הילוכים ידנית. רנו תחזק את המשפחה בעתיד עם מנועי 1.2 ל' ו-1.5 ל', מה שאולי רומז על המחשבה להפיץ את הרכב לכמה נקודות נוספות בעולם. בפרסומי החברה, מתואר הקרוסאובר כ"רכב גלובאלי", ולכן עתיד להגיע גם לסין, דרום אמריקה ואולי גם למזרח התיכון.

רנו KWID. אתר יצרן
רנו KWID/אתר יצרן

נשיא החברה קרלוס גוהן: "KWID יאפשר לרנו להמשיך את התרחבותה ולמלא את הצרכים של הלקוחות שלה מסביב לעולם. זה רכב מסוגנן, קשוח וקל לשימוש".

על פי דיווחי כל התקשורת בבריטניה, כ-46% ממכירות רנו נובעות ממדינות שאינן בגוש האירופי, ולפי ההערכות של מומחים בענף תהפוך הודו לשוק הרכב השלישי בגודלו בעולם עד שנת 2020. ברנו ינסו להגדיל את אחיזתם בשוק מ-2% ל-5% באמצעות כלי רכב מסוגו של קוויד.

מחירו בהודו נאמד בכ-4,000 יורו לערך.

  • עוד באותו נושא:
  • רנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully