וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פולקסווגן גולף הבאה: מחוות ידיים ומערכת מולטימדיה מתקדמת

27.5.2015 / 7:43

מתיחת הפנים הבאה של פולקסווגן גולף מתוכננת לאמצע 2016. תציג טכנולוגיית מחוות ידיים, מערכת מדיה מתקדמת עם צגים גדולים ועוד הרבה תוספות. "נהפוך את הקבינה לנטולת כפתורים מיותרים"

פולקסווגן גולף GTI. אתר יצרן
פולקסווגן גולף. מסתכלים אל השלב הבא/אתר יצרן

החשיבות של פולקסווגן גולף הופכת כמעט כל אינפורמציה אודותיה לבעלת משמעות, כנגד קבוצה שהולכת ונעשית תחרותית יותר מידי שנה. הדור הנוכחי אינו צעיר כל כך, הוצג ב-2013, ולכן בקונצרן הגרמני כבר מביטים אל האופק ומשחררים פרטים מעניינים שייכנסו לשימוש במסגרת מתיחת הפנים של 2016, עם מכירות ראשונות בשלהי אותה השנה.

על פי ראש מחלקת פיתוח מנועים וטכנולוגיות בחברה, ד"ר קארל נאובר, אחד האמצעים החדישים ביותר בגולף 2016 יהיה טכנולוגיית "מחוות ידיים", כלומר הפעלת מערכות הפנים ללא צורך בהקשה על מתגים. נאובר אישר בתערוכת CES האחרונה, כי הגולף תהיה בין המכוניות הראשונות - העממיות והנגישות בהן תוצע הבקרה הזו. "מה שראיתם בתערוכה זה קדימון לחלל הפנים העתידי של הגולף, עם חיבור לאפליקציות שישנו את חווית המשתמש באופן דרמטי", כך אומר.

פולקסווגן גולף R  טאץ'. אתר יצרן
גולף R טאץ'. תא נוסעים משוכלל/אתר יצרן

נאובר מתייחס כאמור לגולף R טאץ' עליה דיווחנו לפני מספר חודשים, אך מוסיף כעת ומחדד מה בידיוק יעבור מקונספט לשלב הייצור. "אנחנו מדברים על שלושה צגים מרכזיים, ו-5 חיישני תנועה שאמונים על קליטת פעולות הידיים של הנהג או הנוסע". עוד מוסיף נאובר כי במרכז יותקן מסך בגודל טאבלט, כ-13 אינטש לערך ברזולוציה גבוהה מאוד שיחליף את הצג הקונבציונלי שקיים בגולף הנוכחית. "נוסיף לכך גם מסך 8 אינטש במקום לוח המחוונים", אומר, ואף מציין כי מחוות הידיים אחראיות בין היתר להפעלת מערכת השמע, גג-השמש, בקרת האקלים ועוד הרבה. "תא הנוסעים, בגדול יהפוך לנטול כפתורים".

חלק מהטכנולוגיות יפציעו עוד קודם לכן באודי, אך בקונצרן מבטיחים השקות בלעדיות גם בגולף, בהן מערכת ה-Parking Perfect שלוקחת את החניה העצמאית צעד נוסף קדימה, בכך שאינה מחייבת המצאות נהג או נוסע בתא הנוסעים כדי להשחיל את הגולף למקום חניה פנוי (בסיוע שליטה מרחוק דרך אפליקציה בסמארטפון). הסמארטפון ישמש גם להנעת המכונית דרך אפליקציה שנקראית " Digital Key", עם אפשרות לכיול חלק ממערכות הפנים עוד בטרם נכנסים לחלל הנוסעים.

את רוב החידושים נוכל לראות בתחילת שנה הבאה, עם בכורות רשמיות בתערוכת ז'נבה 2016.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully