וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לידיעת המובטלים והיולדות הטריות

1.6.2015 / 15:01

שינויים ברצועת הדיי טיים של קשת: "מה אתם אומרים" יורדת מהמסך והמנחה חיים אתגר יקבל תוכנית חדשה שתעלה בקרוב. גם בני הזוג ליאון ופאולה רוזנברג לא מספקים את הסחורה - ויוצאים לפגרה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

שינויים ברצועת ברצועות הבוקר והדיי-טיים של קשת בערוץ 2: התוכנית התכנית "מה אתם אומרים", תרד מהאוויר. במקומה עובדים כעת בזכיינית על תוכנית חדשה עם אתגר. "מה אתם אומרים", שהובילה את רצועת השידור בין תשע לעשר בבוקר, עלתה לאוויר לפני כשנתיים. במסגרת התוכנית התקיים פאנל קבוע בהשתתפות קותי סבג וסיוון קליין. התוכנית זכתה לממוצע רייטינג של 5.3% צפייה. במקביל לתוכנית החדשה, ימשיך אתגר לשמש כתב בתוכנית "אנשים". בקשת אישרו את הפרטים.

עוד נודע לוואלה ברנז'ה כי אחרי פחות מארבעה חודשים בלבד, התוכנית "חשבון משותף" יוצאת לפגרה. התוכנית בהנחייתם של פאולה וליאון רוזנברג, שודרה בימים ראשון עד שלישי, בשעה 15:45, לא לגמרי הצליחה להפוך לתשובה הולמת לפרה פריים של ערוץ 10, מול "הכל כלול", בהנחייתה של סיוון כהן. התוכנית עלתה בסוף יוני 2013 והפכה לתכנית הנצפית ברצועה, לאחר שהכפילה את הרייטינג שלה תוך חצי שנה.

מנתוני הרייטינג עולה שבערוץ 2 מתקשים לנצח את הפרה פריים של ערוץ 10. ברבעון הראשון של 2015, ברצועה בין 16:00 ל-17:00 שבה משודרת "הכל כלול", נרשמו בערוץ 10 5.1% ובערוץ 2 4.3%. בשעה שבין 17:00 ל-18:00 הנתונים כמעט זהים. בשעה שבה משודרת בערוץ 10 "חמש עם רפי רשף" נרשמו ברבעון הראשון של 2015 7.8% ובערוץ 2 – 7.3%.

מקשת נמסר בתגובה: "פאולה וליאון רוזנברג ומערכת 'חשבון משותף' יוצאים לפגרת התרעננות וישובו למסך קשת במהלך הקיץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully