וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספורט מוטורי עולמי: צוות פוינטר-3M יוצא לראלי ברסלאו פולין

17.6.2015 / 16:48

לאחר שזכו ברוב הגביעים האפשריים בישראל ובמרוצי הבלקן יוצאים רז היימן והלל סגל, להתחרות בגרמניה ובפולין; 2125 קילומטרים בשטח לא מוכר, כולל מקצה לילה מאתגר במיוחד. ומשם, קפיצה קטנה לדרום אמריקה...

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

סטילס: עופר אוגש, אנה סטאנצ'בה

במסיבת עיתונאים שנערכה בתל אביב הציגו רז היימן והלל סגל את תכניותיהם לחודשים הקרובים. בעוד כשבוע וחצי ייצאו ללייפציג שבמזרח גרמניה, כדי לחכך אגזוזים עם מיטב נהגי הראלי של אירופה המערבית. ראלי ברסלאו ייקח אותם לפולין, למשך שמונה ימים ארוכים ותובעניים במיוחד. במהלך המרוץ יעברו המתחרים שמונה קטעי דירוג באורך מצטבר של 1500 קילומטרים, 70 מהם בקטע דירוג לילי. לרז והלל יצטרף צוות ישראלי נוסף, אביב קדשאי הוותיק ויזהר ערמוני, עם ה- Desert Warrior שלהם.

בניגוד לשטח הטרשי של מרוצי הבלקן, המרוץ הקרוב יתנהל על קרקע חולית המשופעת במעברי מים ובוץ. הלינה תהיה באוהלי סיירים ובתנאי שדה (אני כבר רואה את הבדיחות הפולניות על הלילות הקפואים והחשוכים ב- Drawsko Pomorski...). בראלי משתתפים גם אופנועים, טרקטורונים, באגים ומשאיות, מחולקים לקטגוריות קרוס קאנטרי ואקסטרים (עם דגש על עבירות).

רכב המרוץ של פוינטר-3M שודרג על ידי מוצרי 3M, המנצלת את האירוע כדי להעמיד את מוצריה (חומרי איטום ובידוד, מחזירי אור) במבחן תובעני וקשוח. ה"צוללת הצהובה" מתחרה בקטגוריית T1.2 (אבי טיפוס מבנייה עצמית), והוא מתבסס על שלדת צינורות עליה הורכבו מכלולים מכניים של מיצובישי פג'רו. לרכב מנוע טורבו-דיזל 6 בוכנות מתוצרת BMW בנפח 3,000 סמ"ק, והספק מרבי של 250 כ"ס. צריכת הדלק תעמוד על כ-3.5 ק"מ לליטר, אבל המשוכה הגבוהה ביותר העומדת בפני רז והלל היא מערכת הציפיות הגבוהה שהם יצרו; פחות מפודיום לא נחשב, הכי טוב הוא המקום הראשון...

בנוסף ל-פוינטר ו-3M תומכת ברז והלל גם קבוצת אוטולוקס המציידת את רכב המרוץ בצמיגי TOYO Open Country M/T. ספונסורים נוספים הם חברת השילוח ICL, אאוטבק טכנולוגיות, כננות WARN, MOMO, גילת סאטקום ומשקפי רודי פרוג'קט.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הספונסורים הראשיים המאפשרים את קיום הספורט המוטורי, משמאל לימין: יונתן פנטנוביץ' מנכ"ל 3M , אילן גולדשטיין מנכ"ל פוינטר , צוות המרוץ רז היימן והלל סגל/מערכת וואלה!, צילום מסך

האם מירי רגב תציל את הספורט המוטורי בישראל?

מזה שנים אנו מקוננים על היכחדותו של הספורט, וכולנו מייחלים לשינוי. שרת התרבות והספורט מירי רגב הוזמנה למסיבת העיתונאים, אך לא הגיעה. החברים מקווים לרתום את האנרגיה של השרה הנכנסת, לחילוץ עגלת הספורט המוטורי מהתרדמת בה היא שקועה. אנו מקווים שבשוך מהומות התרבות, תתפנה השרה לגלות ענף ספורט המצליח להתפתח ולפרוח בישראל ובאירופה, אף על כל המכשולים והתקלות. אמר הילל סגל: אנו מקווים שהשרה תגרוט את רשות הספורט המוטורי, או שתעניק לה את המשאבים והאנשים הנכונים, שישחררו את המגבלות והמנהלות המשביתות פעילות ספורטיבית בישראל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

קפיצה קטנה מעבר לאוקיינוס

בכל מרוץ דואג הצוות לשמור על רכב המרוץ, והפעם תהיה לצוות פוינטר-3M מוטיבציה מיוחדת במינה; מיד לאחר הראלי הם מתכוונים להטיס את המכונית לפרו בדרום אמריקה, להשתתפות ב'ראלי אינקה' המתרחש בדיונות הטובעניות שמדרום למדבר אטקאמה. Desafio Rally נמשך שלושה ימים בלבד, אבל הוא שווה את הנסיעה לעברו השני של כדור הארץ – כך לפחות, סבורים הספונסורים והמתחרים שלנו. קדשאי וערמוני שוקלים להצטרף למסע הארוך, בכפוף למצב ה- Desert Warrior לאחר ראלי ברסלאו.

  • עוד באותו נושא:
  • ראלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully