וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קל-אוטו" תשנה תוך שנה את שיטת מכירת הרכב בישראל

18.6.2015 / 11:39

דני שביט, מנכ"ל קל-אוטו החדש מבטיח: "נציע מכוניות חדשות בעד 20 אחוז הנחה, נשנה את שיטת תמחור וקניית רכב משומש ונביא למהפכה חברתית אמיתית בעולם הרכב"

סוחר רכב. ShutterStock
המהפכה בענף המכירות בדרך?/ShutterStock

"שר התחבורה ישראל כץ הבטיח ב-2013 שמחירי הרכב ירדו ב-20 אחוזים, אבל דבר לא קרה. להיפך, מחירי הרכב עלו בכ-5 אחוזים. הוא הבטיח, אבל אנחנו נקיים", כך אומר דני שביט מנכ"ל קל-אוטו החדש, באירוע מיוחד שערך אמש (רביעי).

לדבריו, החברה תחל במהלכים ליצירת מהפכה חברתית בעולם הרכב עם הכוונה למכור מכוניות חדשות (עם 0 קילומטרים) במחיר הנמוך ב-20% מזה של היבואן הרשמי. שביט טוען, כי שוק הרכב בישראל עוד רחוק מהפוטנציאל העסקי שלו והוא נשען על נתוני בעלות הרכב בישראל (330 כלי רכב ל-1000 נפש) ולדבריו תוך זמן לא ארוך ניתן להגיע לרמה של 450 כלי רכב ל-1000 נפש. את דבריו מוכיח שביט עם הצגת עליה של 550% ברכישות של כלי רכב 'יד-ראשונה' עם 0 ק"מ.

בנוסף, תציע קל-אוטו אפשרות רכישת כלי רכב בממשק אינטרנטי בלבד לרבות התשלום ובכך לחסוך בעלויות תפעוליות רבות אשר יגולגלו אל הלקוחות. מהלך נוסף שמגבשת קל-אוטו היא הנחה נוספת לאנשים אשר תורמים לחברה הישראלית - אנשי צבא ומילואים, שוטרים, כבאים, מורים ועוד; "אנחנו חברה ישראלית פטריוטית ונעשה ככל יכולתנו לסייע לתורמים למדינה" כך שביט.

מהלך חשוב נוסף אותו תחל קל-אוטו לקדם הנו שינוי מהותי בחישוב מחירי הרכב המשומש; לדברי שביט, החברה תאמץ את המודל האמריקני במלואו כך שבניגוד לשיטת חישוב חברות הליסינג בישראל - לפי ערך הגרט של הרכב לאחר שלוש שנות שירות, רכבי קל-אוטו לא יחושבו לפי ערך גרט כלל אלא לפי שיטת תשלום חודשית לפי סוג הרכב וגילו. לדברי שביט, ניתן יהיה לרכוש רכב בתשלום חודשי קבוע, בדיוק כפי שנעשה בארה"ב לכלי רכב מכל השנתונים. כך לדבריו, ניתן יהיה לחכור כלי רכב לא חדשים במחירים נמוכים ואטרקטיביים אשר יהפכו את הרכב למוצר שימושי ולא למותרות. בכל שלב יוכל הלקוח להשיב את הרכב ולבחור מסלול חדש עם רכב אחר.

  • עוד באותו נושא:
  • קל אוטו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully