וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנאה בגג פתוח: שברולט קמארו קונברטיבל החדשה

27.6.2015 / 8:24

שברולט קמארו קונברטיבל מצוידת בגג בד מתקפל אלקטרונית במהירות של עד 50 קמ"ש. בחזית - 2.0 ל', V6 או V8. בדרך לישראל בשנה הבאה

אתר יצרן

הדור השישי של שברולט קמארו קונברטיבל הוצג כאמור בשבוע האחרון בדטרויט, במסגרת רצף השקות של דגמים מרכזיים של GM. החידוש העיקרי השנה בהשוואה לדגם היוצא, הוא המצאותו של מנוע טורבו 2.0 ל' וכן מנגנון קיפול תקרה אלקטרוני מתקדם, שמאפשר להפעילו במהירות נסיעה של עד 50 קמ"ש. עד עתה, נאלצו הרוכשים (רחמנא ליצלן) לעשות זאת באופן ידני. בפורד מוסאטנג למשל, הקיפול מוגבל למהירות של 8 קמ"ש.

דגם הקבריולה מבוסס על הקמארו קופה כמובן, עליה תוכלו לקרוא כאן בהרחבה, וזה אומר שלדה חזקה אך קלה יותר, תרכובות חדשניות לשמירה על איזון וקשיחות מבנית, ועוד צרור במכלולים שהסבו אותה ממכונית רכה יחסית למכונית שאפשר לתבוע ממנה יותר עומס בעיקולים. הסרת התקרה השילה ממנה כ-100 ק"ג ביחס לדגם הסגור.

בנוסף לכך, החיפוי של התקרה הוא תלת שכבתי, בתמיכה של חומרים מבודדים שיהפכו את הנסיעה לשקטה בהרבה ובכלל חווית הנסיעה תהיה "רהוטה ואיכותית" לדברם.

מבחינת המנועים, גם כאן כולם נלקחו מגרסת הקופה; בבסיס ההיצע מנוע 2.0 ל' טורבו עם 275 כ"ס ועד מנוע ה-6.2 ל' V8 המחלץ 455 כ"ס. הקמארו תצא לכבישים רק בשנה הבאה, ואלינו היא תגיע כנראה בשלהי 2016.

שברולט קמארו קונברטיבל 2015. אתר יצרן
שברולט קמארו קונברטיבל 2015/אתר יצרן
  • עוד באותו נושא:
  • שברולט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully