וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיני משפחתית: קלאבמן החדשה

29.6.2015 / 7:23

מיני ממשיכה לצמצם את סגל המכוניות ומציגה את קלאבמן החדשה, המיני הארוכה והמרווחת ביותר במשפחה השובבה. תגיע לישראל במחצית השנייה של 2016

מיני קלאבמן. אתר יצרן
מיני קלאבמן החדשה. דגם וותיק שעבר מתיחת פנים ומסמן את התפנית שמבצע המותג/אתר יצרן

מיני הציגה לאחרונה בברלין את הקלאבמן החדשה, קצת לפני הבכורה הרשמית שלה בתערוכת הרכב בפרנקפורט בעוד פחות משלושה חודשים. הקלאבמן היא המיני הגדולה ביותר בהיצע של המותג הבריטי-גרמני, והיא גם מציינת עבורם מפנה חד בפילוסופיה של החברה בשנים האחרונות, לפיה הרבה מכוניות זו ערובה להצלחה מסחרית.

המשמעות היא, שמיני תקטין את ההרכב בעתיד הנראה לעין: מ-6 או 7 מכוניות תשארנה רק 5 בסופו של דבר. כלומר, הקופה, הרודסטר והפייסמן תעלמנה מהנוף ובמקום זאת, תשומת הלב תופנה שוב להצ'בק הקלאסית, קלאבמן והקאנטרימן. "זה יהיה עידן חדש במיני", אומר פטר שוורצנבאור, סגן נשיא ב.מ.וו העולמית ל'בלומברג'. "המותג מזניק את עצמו עם הרבה שאיפות לעתיד. אנחנו נפתח את עצמו לרעיונות מרתקים. מאז 1957, מיני תמיד ייצגה חדשנות וזה גם לא ישתנה בהמשך הדרך. אני באמת מאמין שתוצאות המהפכה הארגונית הזו תשקפנה הישגים גדולים", כך הוסיף.

מי ששרדה בכבוד את מבחן הזמן במיני היא דווקא הקלאבמן (2007) - אולי הפחות נחשקת מכולן, בשל עיצובה ומיצובה כמכונית פרקטית בעיקר; הקלאבן החדשה מבליטה קו מחשבה רציונלי במיני, שמכוון אותה לקטגוריות קצת יותר "מרווחות" ויוקרתית לדברי החברה; היא ארוכה ב-32 סנטימטרים מהקלאבמן הקודמת והיא הרבה יותר שימושית עם 5 דלתות, חמישה מושבים ואיכות גבוהה בחלל הפנים. כמו כן, מתהדרת בתא מטען שנפחו מגיע עד 1,340 ל' בקיפול שתי השורות.

בדומה לאחיותיה, הקלאבמן מצוידת בכל המנועים המודרניים של מיני, החל ביחידות עם 134 כ"ס ועד 190 כ"ס בדגמי ה-S, עם אופציה לתיבת 8 הילוכים אוטומטית מתופעלת פקדים מגלגל ההגה.

ב.מ.וו, אף מקווה שבזכות השדרוגים במרחבי הפנים של מיני קלאבמן, לצד העלייה באיכות הכללית, תשבה בכיסה לקוחות שחפצים במיני המשרה על נוסעיה אווירה חצי מפוארת, ובכך גם להתגנב לטריטוריות חדשות. המחיר בכל אופן, יעמוד באירופה על בין 24 ל-26 אלף יורו. לארץ, היא תגיע במחצית השנייה של 2016, כך מסרה היבואנית לישראל דלק מוטורס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully