וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיאט מציגה את ה-500 המחודשת

5.7.2015 / 7:35

פיאט חשפה בטורינו מתיחת פנים סמלית של המיני האופנתית 500. נגיעות וליטושים קלים מבחוץ והרבה שדרוגים בתא הנוסעים מרכיבים את הרענון של האיטלקיה הקטנה

אתר יצרן

חברת פיאט פרסמה במהלך יוני שהיא עתידה לחשוף פיאט 500 חדשה בתחילת חודשי יולי, אלא שבין ההכרזה לאירוע שהתקיים אמש (שבת) בטורינו, לא תמצא בשורה כל כך גורלית כפי שאולי חזו מעריצי המיני החביבה (בקונצרן קרייזלר טוענים ל-1,800 שינויים שהוכנסו בה). מעשית איפוא, ה-500 התעדכנה במתיחת פנים סמלית שטיפלה בעיקר בליקויים בתא הנוסעים, בעוד העיצוב החיצוני קיבל מגע קוסמטי מעודן.

שמונה שנים פיאט ישבה פיאט על הגדר עם מתיחת הפנים הראשונה של ה-500, ואולי דווקא בזכות ההצלחה העיצובית שלה נפלה ההחלטה לוותר על אבולוציה חיצונית ולשמר את המראה העגלגל והקלאסי שצבר הרבה מאוד מעריצים מסביב לעולם. ואכן, במסגרת מתיחת הפנים, כל שבוצע הוא שדרוג של בתי התאורה מלפנים ומאחור, חתימה של נורות LED, טאסות חדשות ופגושים חדשים.

להבדיל מכך, הרבה השקעה הופנתה לחידוש חלק מהמאפיינים בחלל הפנים; גרסאות בכירות למשל תהיינה זמינות עם צג מרכזי 5 אינטש מסדרת Uconnect infotainment system המשרתת את דגמי קרייזלר על כלל מותגיו השונים. זה אומר, בלוטות' מקורי, כניסות USB ו-AUX ומערכת שמע איכותית יותר עם ששה רמקולים. גם גלגל ההגה הוחלף ועוצב מחדש, לרבות שימוש במתגים לשליטה על בקרת המדיה.

הרכב המנועים של ה-500 נותר ללא שינוי; ההיצע מתחיל במנוע 0.9 ל' טווין אייר בשני הספקים - 85 או 105 כ"ס, מנוע 1.2 ל' עם 69 כ"ס (מדויק יותר לומר שזהו המנוע הבסיסי ביותר), ובחלק מהשווקים יופיע גם מנוע 1.4 ל' עם 100 כ"ס ומנוע 0.9 עם 65 כ"ס אטמוספרי (ללא סיוע של מגדש טורבו). החיבור הוא לתיבה ידנית 5 מהירויות או רובוטית (חד מצמדית). בנוסף לכך, בוצעו שיפורים באיכות הנסיעה וכך גם בבידוד הרעשים בהשוואה לדגם שלפני מתיחת הפנים.

פיאט מכרה כ-1.5 מיליון יחידות של ה-500 מאז הוזנק הדגם בשנת 2007 - בידיוק 50 שנה לאחר שחשפה את ה-500 המקורית. הדגם החדש ימשיך לדברם את מסורת ההצלחה ויסלול את הדרך ללקוחות חדשים. היא תוצג שוב במסגרת תערוכת פרנקפורט בספטמבר. מיבואנית פיאט לישראל סמל"ת נמסר לוואלה! רכב כי ה-500 החדשה תגיע לארץ בסביבות נובמבר-דצמבר.

  • עוד באותו נושא:
  • פיאט
  • סמל"ת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully