וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה יותר מהיר? אוטובוס או מונית, אולי ביחד. האפליקציה תעזור לכם

8.7.2015 / 10:33

שיתוף פעולה בין אפילקציות התחבורה Moovit ו- גט-טקסי יגלה לכם מה יביא אתכם מהר יותר ליעד, אוטובוס, מונית או מסלול משולב. ניר ארז: "טבעי ששתי אפליקציות תחבורה ישראליות שמספקות פתרונות ניוד חכמים, יאחדו כוחות לטובת המשתמשים שלהן"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
השירות יאפשר למשתמשים לחבר מסלול נסיעה המורכב ממונית ותחבורה ציבורית ביחד/מערכת וואלה!, צילום מסך

שיתוף פעולה שימושי שנרקם לאחרונה בין מפעילת אפליקציית ניווט התחבורה הציבורית Moovit, ו-גט טקסי אפליקציית הזמנת המוניות הפופולרית בארץ, יאפשר למשתמשים להשוות בזמן אמת את זמני ההגעה ליעדם בין אם באמצעות מונית, אוטובוס, או שילוב שני כלי התחבורה ביחד באופן כזה שיקצר את זמן הנסיעה ככל האפשר.

Moovit מציעה היום מידע בזמן אמת על אמצעי התחבורה הציבורית בישראל - רכבות ואוטובוסים, אולם כעת מתווסף לחיפוש גם חיווי לגבי מוניות הנמצאות במאגר של Gett. במקרים בהם המערכת תזהה שמוטב יהיה לנוסע לבחור בשילוב בין השניים, כלומר מונית ותחבורה ציבורית במסלול מאוחד, תקרין לפניו מסלול נסיעה המפרט מהו נתיב התחבורה הציבורית ומהו נתיב נסיעת המונית, תוך פירוט מלא של זמני ההגעה ומצב הדרכים.

לדברי החברה, הזמנת השירות מתבצעת דרך אפליקציית Moovit בממשק משותף שנבנה בין שתי החברות; עוד נמסר כי אם המשתמש כבר נרשם לשירותי Gett בעבר, אופן התשלום המועדף יישמר לו גם דרך הזמנה ב-Moovit.

ניר ארז, מנכ"ל Moovit "אנחנו גאים להשיק באופן רשמי את שיתוף הפעולה עם Gett. זה אך טבעי ששתי אפליקציות תחבורה ישראליות שמספקות פתרונות ניוד חכמים, יאחדו כוחות לטובת המשתמשים שלהן. לכך הוסיף גם שחר וייסר, מנכ"ל Gett: " Gettגאה ושמחה לחבור עם אפליקציית Moovit ובדרך זו לאפשר חוויית משתמש רחבה וטובה עוד יותר לכל אותם לקוחות שבוחרים להשאיר את הרכב הפרטי שלהם בבית ולהתנייד בתחבורה ציבורית".

בשלב זה, השירות מוצע רק למשתמשי אנדרויד, אך בימים הקרובים יפתח גם למשתמשי מערכת iOS.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully