וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים קלה לשברולט סילברדו

17.7.2015 / 8:43

שברולט סילברדו מקבל עדכון קוסמטי קל עם חידושים נוספים בתא הנוסעים לטובת שיפור התקשורת עם הטלפונים החכמים

שברולט סילברדו 2016. אתר יצרן
שברולט סילברדו המחודש. רוב השינויים קוסמטיים/אתר יצרן

שברולט ארה"ב הציגה מתיחת פנים סמלית של רכב העבודה הקשוח שלה, שברולט סילברדו. הטנדר האמריקני זוכה לרענון חזותי מאופק, שנתיים בלבד לאחר שהוצג כדגם חדש לחלוטין. זאת כאמור, במסגרת אסטרטגית GM לנער את דגמיה מידי שנה וחצי-שנתיים מול התחרות הגואה.

הסילברדו, שיגיע לכבישים באמריקה בסתיו הקרוב, יתגלגל אל אתרי הבניה עם מראה קרבי יותר מלפנים, המאופיין בבתי תאורה דקים והפרדה מעוצבת בין השפה העליונה לתחתונה. מבחינה מכאנית, נותר סילברדו ללא שינוי, כאשר מתחת למכסה המנוע בארה"ב משובצות יחידת ה-5.3 ל' V8, או ה-6.2 ל' V8. גולת הכותרת כאן, היא המצאותה של תיבת ה-8 הילוכים האוטומטית גם בגרסת ה-5.3 ל', שכן קודם לכן הוגבלה למנוע הבכיר במשפחה.

בתא הנוסעים, שתמונתו לא פורסמה, סילברדו מאמץ את בקרת ה-Apple CarPlay וכן את Android Auto compatibility, כלומר עם תמיכה מלאה גם במכשירים מבוססים אנדרויד וממשקים פשוטים יותר לשימוש. בנוסף לכך, תהיינה מערכות בטיחות נוספות אך לא נמסר מה ייכנס לשימוש.

בשברולט ארה"ב, רשמו צמיחה של 14% במכירות סילברדו מתחילת השנה, ועושה רושם שמתיחת הפנים היא תגובה להשקת פורד F-150 החדש, שאמנם צנח ב-2% במכירותיו מתחילת 2015, אך עדיין נחשב לכלי הנמכר ביותר מסוגו.

בישראל, משווק כיום סילברדו עם מנוע טורבו-דיזל דורמקס בנפח 6.6 ל' המפיק 397 כ"ס ויותר מ-105 קג"מ בחיבור לתיבת הילוכים אוטומטית 6 מהירויות. המחירים נעים בין 200 אלף שקלים ועד 240 אלף שקלים לדגם ה-LTZ.

מהיבואנית לישראל UMI נמסר לוואלה! רכב כי טרם ידוע מועד שיווקו בארץ.

  • עוד באותו נושא:
  • שברולט
  • umi

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully