וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארץ: לנד רובר דיסקברי ספורט ב-339 אלף שקלים

21.7.2015 / 15:18

חברת המזרח החלה לשווק סדרת מנועי דיזל חדשה לדיסקברי ספורט, ומצרפת לו תג מחיר מוזל משמעותית מכפי שהוצע עד היום

אתר יצרן

במסגרת מהלך אסטרטגי של יבואנית דגמי 'לנד רובר', חברת המזרח, החל בימים אלו שיווקו של לנד רובר דיסקברי ספורט עם מנוע דיזל חדש ובמחיר הזול ביותר שנמכר עד היום בישראל - 339 אלף שקלים בלבד. לדברי היבואנית, דגם ה-SE כולל בנוסף להפחתה במחיר תוספות אבזור עשירות, וכן חלה הוזלה רוחבית בחלק מדגמי מותג השטח מבריטניה.

הדיסקו ספורט, שירש את מקומו של הפרילנדר הוותיק, הוא קרוב משפחה של ריינג' רובר איווק, ומתהדר במידות פרקטיות עם אורך של 4.6 מ', בסיס גלגלים של כ-2.75 מ' ומשווק גם בדגם 7 מושבים. בדומה להרבה הכלאות בין קרוסאוברים לרכבי שטח, הוא מבוסס על פלטפורמה משותפת (פורד) על מרכב אחוד אך ניחו בתכונות הייחודיות של לנד רובר מעבר לכביש הסלול.

בדגם שהגיע זה עתה לישראל, חונכת היבואנית את סדרת מנועי ה-INGENIUM שיכנסו לשירות באיווק ובדיסקו ספורט. הנפח הוא 2.0 ל' טורבו בתפוקה מרבית של 150 או 180 כ"ס, בחיבור לתיבת הילוכים אוטומטית 9 מהירויות והנעה כפולה. לפי נתוני היצרן, צריכת הדלק הממוצעת בשני המנועים היא כ-18 ק"מ לליטר סולר. באגף האבזור, דגם ה-SE מקבל תוספות ריפוד עור במקום בד, כיוון מושבים חשמלי עם מספר רב של אפשרויות, ומערכת שמע עם 11 רמקולים במקום 10.

רמי וקסמן, סמנכ"ל חברת 'המזרח': "בחודשים האחרונים יצאנו מגדרנו במטרה להציע את הדגם החדש, הדיסקברי ספורט, במחיר אטרקטיבי מתמיד, כל זאת במו"מ מתמשך עם היצרן ולבסוף הבאנו את התוצאה הרצויה".

הדגמים והמחירים החדשים:

SE מחודש: 339 אלף שקלים (TD4)
SE מחודש עם מנוע Si4 או SD4, כ-369 אלף שקלים.
SE7PLUS שבעה מושבים - 389 אלף שקלים
דגם HSE, הבכיר במשפחה - 429 אלף שקלים.

עוד הרבה על לנד רובר בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • לנד רובר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully