וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ימאהה חושפת XSR700: נוסע בזמן

26.7.2015 / 7:55

ימאהה חוזרים לעולם אופנועי הרטרו. שיתוף פעולה עם בונה אופנועים מפורסם מלוס אנג'לס, הוליד את ה-XSR700 החדש כהומאז' לאופנוע העבר, SX650 עם טכנולוגיה מודרנית

אתר יצרן

גל אופנועי הרטרו שוטף גם את חופי ימאהה ואחרי הסקרמבלר של דוקאטי, ה-RnineT של ב.מ.וו ואחרים, גם היצרנית היפנית משגרת מתחרה לזירה המתחממת. לזה קוראים XSR700 והוא נוצר כהומאז' ל-XS650 הוותיק של החברה.

כדי לייצרו 'נכון', ימאהה חברו לשינייה קימורה, מעצב ובונה אופנועים יפני מפורסם הפועל בלוס-אנג'לס ועמו תכננו את האופנוע שהנכם רואים בתמונות. מסביב לשלדת אלומיניום קלה נוספו רכיבים קלאסיים כמו כנף מעל הגלגל הקדמי, מכל דלק מאלומיניום, מד מהירות, כיסויי רדיאטור וגם מושב המצופה משני מרקמי עור.

ימאהה. אתר יצרן
ימאהה XSR700 החדש. רטרו על שני גלגלים/אתר יצרן

המנוע מגיע מה-MT07 הפופולארי ולו שני צילינדרים מקבילים בנפח 700 סמ"ק בטכנולוגיית פעולה קרוס-פליין המוכר של ימאהה (סדר הצתה של 270 מעלות), מקורר נוזל ומוזרק דלק.

על הצליל אחראי אגזוז קולני, לדברי ימאהה ולצדה גם הבטחה להתנהגות כביש מהנה. הבולם האחורי מונח בצורה אופקית שבקצהו האחד מחובר לבסיס המנוע ובצדו האחר לזרוע אחורית שאורכה 53 ס"מ. החישוקים קלים עם 10 חישורים, האחיזה תגיכ מצמיגי פירלי פנטום ועל הבלימה אחראים צמד דיסקים גליים בקוטר 280 מ"מ עם קאליפרים 4 בוכנות ומערכת ABS כסטנדרט. משקלו הכללי עומד על 186 ק"ג.

ימאהה מספרים כי ה-XSR700 יגיע לאולמות התצוגה בנובמבר השנה וממטרו מוטור יבואנית ימאהה לישראל נמסר כי גם אופנוע זה יגיע לישראל והוא ישווק במחיר מפתיע מאוד, כמו שאר אופנועי המשפחה.

עוד על ימאהה בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • ימאהה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully