וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רמי קלארקסון יעלה תכנית רכב חדשה באמאזון

30.7.2015 / 13:02

אמאזון החתימה את ג'רמי קלארקסון, ג'יימס מאי וריצ'רד המונד. תכנית הרכב החדשה תשודר בצורה מקוונת בשנה הבאה

ג'רמי קלארקסון. אתר יצרן
הם חוזרים, אבל לא בתור "טופ-גיר"/אתר יצרן

ג'רמי קלארקסון, ג'יימס מאי וריצ'רד המונד חוזרים להנחות תכנית רכב, כך מדווחים כלי התקשורת בבריטניה. על פי הפרסומים השונים, חברת "אמאזון.קום", החתימה את השלושה על חוזה לפיו יעלו לרשת סדרה חדשה שתשודר באינטרנט ב-2016. מדובר בחוזה לשלוש שנים, אך לא ידוע כרגע כמה פרקים ישודרו בכל עונה.

התכנית תהיה זמינה ללקוחות אמאזון-פריים ברחבי העולם, ואל השלושה יחבור גם מפיק "טופ-גיר" לשעבר אנדי ווילמן שנטש את ה-BBC2 לאחר פיטוריו של קלארקסון לפני מספר חודשים בעקבות עימות מתוקשר עם אחד המפיקים.

קלארקסון, שהחוזה שלו לא חודש ב-BBC כאמור לאחר הפרשייה, אמר היום ל'דיילי מייל": "אני מרגיש שנחלצתי ממטוס נחות וטיפסתי לחללית".

ההכרזה על שובם של השלושה לתכנית מוטורית ייעודית שמה קץ לערימה של ספקולציות באשר לגורלם בתעשיית הבידור. קלארקסון ספג ביקורת קשה בבריטניה לאחר המקרה, אך הבטיח שיחזור עם מיזם חדש ומרתק שכעת גם נמצא לו בית. ג'יימס מאי שקל הסבה להוראה, ואילו המונד היה חתום על הגשת תוכניות אחרות. שניהם הביעו תמיכה בקלארקסון לכל אורך הדרך., שדרן הרדיו כריס אוונס נכנס לנעליו של קלארקסון ב"טופ-גיר" שתמשיך להיות משודרת ב-BBC.


סטיג למרבה הצער, לא ישוב לתפקידו ככל הנראה, שכן זוהי דמות שפותחה על ידי ה-BBC.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully