וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקץ לפראייריזם: כך תוכלו להוזיל את אחזקת הרכב

2.8.2015 / 12:06

לקוחות ליסינג, קבוצות רכישה, התאגדויות של צרכנים ומועדוני לקוחות - כולם נהנים משירות משודרג ומתעריפים מוזלים ורק אתה מרגיש עדיין כמו פראייר? לפחות בכל הקשור לאחזקת רכב, יש פיתרון גם ללקוחות הפרטיים

гараж.
זה ממש לא חייב להיות כל כך יקר. טיפול במוסכים של "דרייבר"

איזה כיף לכל אלו שמקבלים רכב מהעבודה. לא רק שנותנים להם רכב חדש צמוד, הם גם לא צריכים לשלם על האחזקה שלו. מה שהכי טוב בסיפור, זה שהם גם לא צריכים להתעסק עם מוסכים, עם הצעות מחיר ועם עלויות אחזקה שקשה מאד לחזות אותן – יש להם קצין רכב שמטפל בכל אלו וחוסך להם הרבה מאד זמן ועצבים.

כל טיפול, תיקון תקלה או העברת מבחן רישוי שנתי הרי כרוכים בהסתובבות במוסכים וקבלת הצעות מחיר, ואפילו אחרי כל הבלגן אתה אף פעם לא ממש בטוח שלא "דפקו" אותך. ענף המוסכים לא בדיוק מתאפיין בשקיפות, ותמיד אתה מקבל את ההרגשה שמנצלים את חוסר הידיעה שלך כדי למכור לך דברים שלא באמת צריך אותם. זוהי הסיבה שרבים חוששים להיכנס למוסך ומרגישים שם בלתי בטוחים.

אבל היום יש פתרון, ולא רק אנשי הליסינג יכולים ליהנות מקצין רכב שינהל עבורם את אחזקת הרכב. דרייבר טיפולי רכב מציעה לכל לקוח יועץ אישי שילווה אותו וינהל עבורו את כל נושא אחזקת הרכב: איזה טיפולים לעשות, מתי, באיזה מוסך, מה לעשות במקרה של תקלה, באילו חלפים להשתמש – קצין הרכב האישי שלכם בדרייבר טיפולי רכב ידאג לכל הדברים הללו ויחסוך לכם לא רק זמן ואנרגיה, אלא גם את החשש מלהיכנס למוסך ולצאת משם בשן ועין.

סוחר רכב. ShutterStock
אפשר לחייך מאחורי ההגה, גם אם הרכב פרטי ולא מליסינג/ShutterStock

בדרייבר טיפולי רכב ירכיבו עבורכם תוכנית אחזקה שנתית לרכב, כך שתוכלו לדעת מראש מה עלויות האחזקה הצפויות. אתם תדעו מראש כמה צפוי לעלות כל טיפול, מה מחיר החלפים ומהי עלות האחזקה השנתית, וכל ההתנהלות מול המוסכים תעשה על ידי קצין הרכב שלכם בשקיפות מלאה. אותו קצין רכב יקבל עבורכם הצעות מחיר מממוסכים, יוודא שאכן צריך לבצע את התיקונים והחלפת החלפים וימצא עבורכם את המוסך המקצועי והמתאים ביותר לטיפול ברכב שלכם.

נשמע טוב? זה עוד משתפר בהמשך – לא רק שהשירות הזה לא עולה, הוא אפילו יחסוך לכם כסף, והרבה. עלויות הטיפולים במוסכי דרייבר נמוכה בעשרות אחוזים מאלו של מוסכי היבואנים ורמת המקצועיות גבוהה לא פחות. גם מחירי החלפים נמוכים באופן משמעותי מאד ובמרבית המקרים מדובר על חלפים תחליפיים שמיוצרים באותו מפעל בו מיוצרים החלפים המקוריים. התוצאה, כאמור, היא לא רק שירות אישי ומקצועי שחוסך לכם זמן והתרוצצויות, אלא גם חיסכון משמעותי מאד בכסף של אלפי שקלים בשנה.

נהוג לומר שאם משהו נשמע טוב מדי כנראה שהוא לא אמתי, אבל המקרה הזה הוא יוצא דופן. איך זה עובד? פשוט מאד. לדרייבר טיפולי רכב יש אלפי לקוחות וכמות גדולה כזו של לקוחות נהנית מיתרונות לגודל – בדיוק כמו חברות הליסינג. במידה רבה זה כמו קבוצת רכישה לטיפולי רכב שיש לה כוח מיקוח חזק מאד מול המוסכים ומול יבואני החלפים. גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הזו וליהנות מקצין רכב אישי, משקיפות מלאה ותכנית אחזקה שנתית, ממחירי טיפולים וחלפים זולים בעשרות אחוזים, ובעיקר מהידיעה שדואגים לכם ואתם עוד מרוויחים על זה כסף.

לקבלת הצעת מחיר חייג 4567* או באתר www.driver4u.co.il

מערכת וואלה! NEWS בשיתוף דרייבר
  • עוד באותו נושא:
  • דרייבר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully