וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוגטי שירון מתקרבת, והפעם זה רשמי

16.8.2015 / 14:36

בטיזר קצת דרמטי שלא חושף כמעט כלום, בוגטי מאשרת באופן רשמי שיורשת ווירון נמצאת ממש מעבר לפינה. אם תהיו שקטים, תוכלו אפילו להאזין לרעמי מנוע ה-W16 שלה

בוגטי פרסמה לפני כמה שעות קדימון רשמי המבשר על בוגטי שירון החדשה, יורשת מכונית העל המיתולוגית בוגטי ויירון. השירון (Chiron) שוהה בפיתוח כשנתיים לערך וזו הפעם הראשונה שבה היא מוכרזת לקראת בכורה אפשרית במסגרת תערוכת פרנקפורט בחודש הבא, או ז'נבה בהמשך שנת 2016.

הסרטון לא מסגיר בדל של מידע על השירון החדשה ומלווה בקריינות קצת אובר דרמטית נוכח גודל המעמד. בשבריר השניות האחרונות, השירון, לה מנוע מתקדם המבוסס על ה-W16 המקורי של הווירון, משחררת צלילים עמוקים מתוך 1,500 עד 1,800 כוחות הסוס שלכאורה עומדים לרשותה. היא תאיץ ל-100 קמ"ש ב-2 שניות לפי דיווחים שונים בכלי התקשורת בגרמניה, ומהירותה המרבית תעפיל מעבר ל-462 קמ"ש.

בבוגטי עוסקים בפיתוח שירון בקדחתנות בחודשים האחרונים. קונצרן פולקסווגן שאחראי על המיזם ער לקידמה המתחוללת בענף הרכב בטריטוריית מכוניות הקיצון, לרבות השימוש במנועים היברידיים, ולכן נשקלת האופציה שהגרסה הסדרתית של שירון תישא הן מנוע בנזין קונבציונלי והן מנוע כלאיים בקרביו של דגם נוסף שמסוגל לרתום את הסוללות לנסיעה חשמלית למרחק סביר.

אחת התעלומות הגדולות לגבי שירון היא עיצובה החיצוני, שלפחות כרגע, מלבד כמה תמונות תצפית תחת הסוואה שלא ניתן לפרסמן (אתם מוזמנים לחפש ברשת) נותר בגדר סימן שאלה. מקורבים לחברה טוענים שהשירון שמרה על הפרופרציות והמידות של ויירון אך היא אינה חולקת עימה הרבה קווי דמיון. כנראה שנאלץ לחכות עוד מספר חודשים כדי לקבל את התמונה המלאה.

עוד באותו נושא:
למכירה: הבוגטי ווירון הראשונה בעולם
המכונית המהירה בעולם בשירות משטרת דובאי

עוד הרבה על בוגטי בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • בוגטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully