וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרצדס תחשוף S קלאס קבריולה

19.8.2015 / 9:27

מרצדס תרחיב את משפחת הפאר S קלאס עם גרסת קבריולה. הבכורה הרשמית בתערוכת פרנקפורט. בנטלי GT מחכה לה בסיבוב

מרצדס S קלאס קבריולה. אתר יצרן
מרצדס S קלאס קבריולה. העיצוב בהשראת גרסת הקופה המפוארת/אתר יצרן

מרצדס משווקת לא מעט מכוניות קבריולה, בין אם בסדרת ה-SLK, או ה-E קלאס. אך במהלך השנה האחרונה, על רקע השקת ספינת הדגל של מרצדס, ה-S קלאס, נפוצו דיווחים אודות מהדורת קבריולה מפוארת שתחזק את הלימוזינה הגרמנית בפסגה. במרצדס שמרו את רוב הפרטים מתחת לשולחן, ורק מקורבים לחברה הצליחו לאמת את הסטטוס אודותיה ולהדליף להיכן פניה מועדות. אולם עתה, עם חשיפת האיור הרשמי של דיימלר, אפשר להכריז שהיא הפכה למציאות. מציאות שתוצג בתערוכת פרנקפורט הקרובה ב-15 בספטמבר.

ה-S קלאס קבריולה, כאן בתמונה היחידה שלה כאמור, תהיה לגרסה הפתוחה הראשונה בצמרת ההיצע שמציעה מרחבים ל-4 נוסעים במרצדס S קלאס, מאז 1971. היחידות האחרונות שעלו לכבישים היו ממשפחת ה-280SE עם 230 כ"ס ותקרת בד. לא מזמן אף נמכרה גרסה כזו במכירה פומבית במחיר של כ-350 אלף דולר.

מרצדס GLC החדש במבחן דרכים

על כל פנים, ה-S קבריולה החדשה, שתצויד גם היא בתקרת בד (מספר שכבות דחוסות ביחד), תהיה הדגם השישי בשורותיה של ה-S קלאס אחרי שכבר הציגה את הקופה, ה-AMG, וריאציות של מייבאך, גרסאות 'פולמן' ובעתיד תהיינה עוד כמה מכוניות יוצאות דופן כנראה (בעיקר בתחום ההינע).

יהיו בה את כל השכלולים שקיימים ב-S קלאס, לרבות צי ענק של מנועים, החל ב-4.7 ל' V8 עם מעל 450 כ"ס, חיבור לתיבות הילוכים אוטומטיות 9 מהירויות והנעה כפולה 4 מאטיק. חטיבת AMG תתרום את חלקה עם גרסת S63 ו-S65בהספקים שיגיעו עד ל-625 כ"ס. חבילות אבזור בהתאם למסורת הסדרה זמינות לפי בקשת הלקוח עם ערימה של אמצעי בידור, מידע ובטיחות.

מתיחת פנים למרצדס A קלאס

במרצדס טוענים שהמתחרה העיקרית של ה-S קבריולה היא הבנטלי קונטיננטל GT, מכונית ממוצא בריטי עם מנוע W12 המפיק 590 כ"ס והאצה ל-100 קמ"ש ב-4.4 שניות (מהירות מרבית כ-300 קמ"ש). בגרמניה בכל אופן ערוכים לכל יריב, ובינתיים נמתין שכל הפרטים המלאים על ה-S קלאס קבריולה ייחשפו בחודש הבא.

עוד הרבה על מרצדס בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • מרצדס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully