וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: כריסטיאן בייל יגלם את אנזו פרארי בסרט על חייו

26.8.2015 / 15:24

הצילומים לסרט המבוסס על חייו של מייסד פרארי יחלו ב-2016 עם בייל בתפקיד הראשי. במקביל, מתבשל סרט נוסף על אנזו פרארי בכיכובו של רוברט דה נירו

אנזו פרארי. AP
אנזו פרארי. כריסטיאן בייל ורוברט דה נירו יגלמו את מייסד החברה בשני סרטים נפרדים בשנתיים הקרובות/AP

כרסטיאן בייל ("האביר האפל", "אמריקן פסיכו"), יגלם את דמותו של מייסד חברת פרארי, אנזו פרארי, בסרט שיבויים על ידי מייקל מאן ("היט") ב-2016, כך מדווחים כלי התקשורת בארה"ב. השחקן הבריטי יכנס לנעליו של הדמות המיתולוגית בסרט ביוגרפי שצילומיו צפויים להתחיל בקיץ הבא. זהו שיתוף הפעולה השני של בייל (41) ומאן לאחר שב-2009 לקחו חלק בסרט "אוייבי הציבור".

אולפני ההפקה נמצאים כעת בשלבי ליהוק של חלק מהדמויות הנשיות שתככבנה בסרט, אך טרם הגיעו למועמדות סופיות. מבחינה היסטורית, קו העלילה ינוע בין שנות ה-50 לשנות ה-80, כאשר חלק ניכר מהסרט יתמקד בשנת 1957. הסיבה לכך נעוצה בתאונה קטלנית שאירעה במירוץ "מילה מייליה" בה הייתה מעורבת מכונית של פרארי שהתנגשה בקהל במהירות של 250 קמ"ש וגרמה למותם של 9 בני אדם. כתוצאה מכך נערך משפט לאנזו פרארי וספקית הצמיגים 'אנגלברט' שגרר ביקורת נוקבת אודות התנהלות סבבי המירוצים. השניים נחשדו בגרימת מוות ברשלנות, אך התביעה נדחתה לבסוף ב-1961.

ההיסטוריה מכה שנית: מכוניות פורמולה ברחובות ירושלים

אולם כפי שדיווחנו לפני כחצי שנה לערך, בייל אינו השחקן היחיד המעורב במיזם קולנועי המבוסס על תולדות חייו של אנזו פרארי. רוברט דה נירו (72) האגדי ("נהג מונית") נמצא בעיצומן של הכנות לסרט נוסף וביוגרפי על אנזו פרארי בהפקת חברת TriBeCa Film ו- Gianni Bozzacchi's Triworld. להבדיל מסרטו של מייקל מאן, התסריט השני נשען ברובו על ספרו של ברוק ייטס מ-1991: "אנזו פרארי: האיש, המכוניות, המירוצים". ההפקה החלה למעשה לפני מספר שנים, אולם לאחר מותו של הבמאי סידני פולק ב-2008 ("כך היינו") שבו לשולחן בחיפוש אחר במאי חדש. דה נירו יגלם כמובן את אנזו פרארי בשנותיו המאוחרות יותר.

אנזו פרארי נולד ב-1898 במודנה, איטליה ונפטר ב-1988. החברה הנושאת את שמו נוסדה ב-1929 כיצרנית מכוניות מירוץ ונותנת חסויות לנהגים, והחלה לייצר מכוניות כביש ב-1947.

עוד הרבה על פרארי בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully