וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתמונות רשמיות: קיה ספורטאז' החדש

27.8.2015 / 9:55

קיה ספורטאז' החדש יגיע לישראל במחצית הראשונה של 2016. יצויד במנועי בנזין, דיזל ועיצוב חיצוני המשקף שפת עיצוב חדשה

קיה ספורטאז'. יצרן, ניר בן טובים
קיה ספורטאז' החדש. קודם כל התמונות/ניר בן טובים, יצרן

סביר להניח שאם נרדמתם על המקלדת בימים האחרונים קפץ לכם חלון עם תמונות מודלפות לרשת של קיה ספורטאז' החדש. אין ספק שאם לקיה היו את אמצעים למנוע פרסומים לא חוקיים לרשת הייתה דוחה את הפצת התמונות הרשמיות שהחברה הדרום קוריאנית נאלצת לפרסם היום (חמישי), שלושה שבועות לערך לפני הבכורה הרשמית במסגרת תערוכת פרנקפורט בגרמניה.

התיאורים של קיה אודות הספורטאז' נוגעים בעיקר לעיצובו החיצוני שכדרך קבע סלל את דרכו לחניה הביתית. הדור הרביעי אכן מאמץ גישה שונה מזו שהכרנו בדור השלישי ובמקום חזות קדמית כוחנית ומלבנית, מתעגל קלות מלפנים ומתהדר בשבכה קדמית שהיא סוג של אבולוציה ל"חרטום הנמר" של פטר שרייר, מעצב העל הנודע. יש האומרים שהוא מזכיר קלות את סובארו טרייבקה.

קיה ספורטאז'. יצרן, ניר בן טובים
קיה ספורטאז'/ניר בן טובים, יצרן

ישנן כמה שאלות לא פתורות אודות קיה ספורטאז' החדש, מלבד עיצובו הפנימי, שנחשף לאחרונה רק באיורים. חסר בשלב זה מידע כלשהו לגבי שינויים קונקרטיים במידותיו, כאשר האזכור היחיד הוא לקונספט בשם פרובו שהוצג בשנת 2013 ופלטפורמה משותפת לטוסון. בתוך כך, בקיה מספרים שהקבינה תוכננה בהתאם למשובים שקיבלו מהלקוחות, שכן רבים מהם דרשו אווירה פנימית עשירה יותר ואיכותית על פני זו הקיימת. כך סיפר לאחרונה ראש מחלקת קיה בבריטניה פול פיליפוט: " זיהינו דרישה של הקהל לאיכות משודרגת יותר בחלל הפנים, בעידון וברמת הגימור. גם ברמת הנסיעה והיכולות הידנמיות חלו שינויים מהותיים".

עוד באותו נושא

מבחן: קיה פיקנטו 1.0 ליטר אוטומטית. חיית עיר

לכתבה המלאה
קיה ספורטאז'. יצרן, ניר בן טובים
קיה ספורטאז'/ניר בן טובים, יצרן

קיה ממשיכה להחמיא במלל אודות תא הנוסעים של ספוראז' ומדגישה את ההקפדה על הפרטים הקטנים, וכן את ההפחתה בכמות המתגים לטובת שימוש בצג מרכזי גדול - מגמה שהולכת ומתחזקת בקרב יצרניות היוקרה דווקא. חלק מהתכונות שתהיינה זמינות בספורטאז הן הטענת סלולרי בעמדת עגינה מיוחדת, אינטרנט אחלוטי, וברמות אבזור בכירות תמצאנה מערכות שמע מתקדמות מבית 'הרמן קרדון'. חיזוקים רבים יהיו גם בצד הבטיחותי כדי לעמוד בקריטריונים המחמירים של מכון Euro-Ncap.

קיה ספורטאז'. יצרן, ניר בן טובים
קיה ספורטאז'/ניר בן טובים, יצרן

את המנועים שלו יאסוף קיה ספורטאז' דור 4 מיונדאי. גרסאות המשרתות את הטוסון החדש מרכיבות את בסיס ההיצע, עם מנועי בנזין 1.6 ל', 2.0 ל' ו-1.71 ל' במהדורת דיזל CRDI, אולם קיה תציע גם הגדשת טורבו במנועי בנזין חדשים עם כ-180 כ"ס בחיבור לתיבת הילוכים דו-מצמדית מתופעלת פקדים מגלגל ההגה.

תחרות עזה ממתינה לקיה ספורטאז' בחודשים הקרובים באירופה, כאשר יתמודד מול ניסאן קשקאי, אחיו יונדאי טוסון, הונדה CR-V, פיג'ו 3008 וכל קרוסאובר משפחתי בעל מאפיינים דומים. בישראל מדובר בכלי רכב בעל חשיבות יתרה שכיום מדורג בראש טבלת המכירות מספר חודשים ברציפות. ביבואנית טלקאר מוסרים כי הספורטאז' החדש יגיע לארץ במחצית השניה של 2016. לא ידועים בשלב זה מפרטים מלאים.

עוד הרבה על קיה בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • קיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully