וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Hop-on בשיתוף דן: הטענת כרטיס רב קו מאתר האינטרנט

10.9.2015 / 13:35

משתמשים באפליקציית Hop-on לתשלום בעבור נסיעות בתחבורה ציבורית? לאחרונה הופעל שירות המאפשר הטענת כרטיס הרב קו ישירות מאתר האינטרנט של המפעילה

צלמים זמניים מורשים

פיתוח חדשני של אפליקצית Hop-on עבור נוסעי תחבורה ציבורית הושק לאחרונה בארץ. במסגרתו, משתמשים להם טלפון חכם המבוסס על מערכת הפעלה של 'אנדרויד' עם רכיב NFC, יוכלו להטעין את כרטיס הרב קו שברשותם באמצעות אתר האינטרנט של החברה בישראל בלינק המצורף כאן. פתרון זה הושק למעשה רק בחודש שעבר, ומאז נעזרים בו כ-1.5 מיליון נוסעי תחבורה ציבורית.

כדי להנות משירות של תשלום סלולרי לתחבורה ציבורית, יש להוריד את האפליקציה (או להפעילה למי שכבר הוריד), ולהקליד את פרטי כרטיס האשראי באופן חד פעמי. לאחר מכן, יש לבחור באפשרות "רכוש וטען לרב קו", ומשם ניתן לטעון את הכרטיס ולהשתמש בתחבורה הציבורית בחופשיות.

Hop-on מונגשת ומותאמת לכל נוסע. ניתן לתפור את החבילה לילד, מבוגר או קשיש, כאשר לרשות הנוסעים אפשרויות רבות כמו כרטיסיה, חופשי חודשי, כרטיסי סטודנט ועוד. האפליקציה זמינה ברשת "דן", ובתקופה זה נערכים פיילוטים גם בחברות אחרות. ערך נוסף באפליקציה שהוכרז לאחרונה, הוא האפשרות לשכור אופני "תל-אופן" בתהליך מהיר ופשוט המשחרר את האופניים מעמדות העגינה. החברה אף הודיעה לאחרונה על הוזלה של 30% בעלות השימוש בתל אופן, בגין הקשיים הנגרמים לתושבים על רקע עבודות הקמת הרכבת הקלה בת"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully