וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רנו מגאן ספורט: הדור הבא - 5 דלתות ו-300 כ"ס

6.10.2015 / 8:21

רנו מגאן RS הבאה תיחשף בסוף השנה הבאה עם מרכב חמש דלתות ומנוע מתוגבר משמעותית ביחס לדור היוצא

רנו מגאן GT. אתר יצרן
רנו מגאן GT. דגם ספורטיבי למראית עין, בינתיים עד שתגיע ה-RS הטהורה/אתר יצרן

שבועות ספורים לאחר שנחשפה רנו מגאן החדשה בתערוכת פרנקפורט, החלו בכירי היצרנית הצרפתייה לדון בגרסתה של חטיבת 'רנוספורט', מגאן RS החדשה. בשלב זה, רנו תשווק עבור הצעירים את מגאן GT המקושטת, אולם לקראת שנת 2017 היא תחשוף את היורשת של המגאן ספורט עם בשורה חשובה לנהג המשפחתי, שחשפץ בשימושיות ובביצועים בחבילה אחת.

מעשית, תצאנה לפחות שתי בשורות עיקריות במסגרת השקתה של מגאן RS. הראשונה שבהן, נוגעת לתוצרת המרכב; בפעם הראשונה בתולדותיה (קיימת בוריאציה חצי ספורטיבית משנת 1995), המגאן ספורט תולבש מלתחה של חמש דלתות בלבד, כמו אחותה העממית ותציע לנהגים חלופה שימושית לפולקסווגן גולף GTI ופיג'ו 308 GTI. לדברי רנו, השנה הקרובה תהיה השנה האחרונה בה תימכר מגאן במרכב הקופה המסורתי שמשוטט כיום במספרים קטנים מאוד גם על כבישי ישראל.

החלק השני, נוגע כאמור ללב שפועם תחת מכסה המנוע. רנוספורט יתקינו בקרבייה מנוע 2.0 ל' טורבו עם הספק מרבי של 300 כ"ס - 25 כ"ס יותר ממגאן RS בגרסת 275 שהחלה את צעדיה לאחרונה באירופה, שכן רנו רוצים לשמור על קשר עין עם פולקסווגן גולף R, הונדה סיוויק טייפ R ו-308GTI .דיווח נוסף שיוצא מכלי התקשורת בצרפת, מלמד כי היצרנית עשויה להשתיל למגאן RS מערכת הנעה היברידית כתוספת למשפחה, אולם זו תגיע בשלב מאוחר יותר במחזור חייה.

למי שחושש אגב שמגאן RS תיפול קורבן לאותה תיבת הילוכים רובוטית אומללה שמיררה את חייהם של נהגי קליאו RS, נציין כי ברנוספורט מבטיחים שתישמר תיבת ההילוכים הידנית (6 מהירויות) כפי שהיתה בדגם הקודם. מצד שני, מסתמן כי על אף 300 כוחות הסוס של ה-RS, העוצמה תשלח רק לגלגלים הקדמיים כנהוג עד כה, שכן נשללה על הסף אפשרות להנעה כפולה כמו בחלק ממתחרותיה בגרמניה.

על פי כל התחזיות, רנו מגאן RS החדשה תיחשף בתערוכת פריס בשנה הבא (ספטמבר), ותצא לכבישים ברבעון הראשון של 2017.

עוד הרבה על רנו בוואלה! רכב
לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

  • עוד באותו נושא:
  • רנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully