וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב.מ.וו חידשה את צמד הקטנועים. בקרוב בישראל

24.9.2015 / 7:49

ב.מ.וו העבירה את צמד הקטנועים שלה שורה ארוכה של חידושים כדי להמשיך להתחרות ביריב היפני. המנועים עודכנו, האיכות עלתה וגם הנוחות טופלה

קטנועי ב.מ.וו החדשם c 600 Sport C650 GT. אתר יצרן
קטנועי ב.מ.וו החדשם c 600 Sport C650 GT/אתר יצרן

יצרנית האופנועים הגרמנית ב.מ.וו השיקה רשמית את הדור החדש לצמד המקסי-סקוטרים שלהם, ה-C 600 ספורט וה-C 650 GT. שני הקטנועים השייכים לדור השני מגיעים שוב כדי להחזיר את ב.מ.וו לתחרות הקשה בשוק הקטנועים הגדולים, בעיקר מול ה-T-MAX המצליח של ימאהה.

כחלק ממערך העדכונים, מנועי השני צילינדרים 647 סמ"ק של השניים קיבלו מערכת ניהול חדשה ומערכת פליטה חדשה כדי לעדן את פעולתם וכדי לשחרר אל הכביש 60 כ"ס ב-7,500 סל"ד. בנוסף, ב.מ.וו מודיעה כי תוצענה גם שתי גרסאות מוגבלות הספק ל-47 כ"ס עבור בעלי רישיון מדרגת הביניים. הקטנועים החדשים עומדים כעת גם בתקן יורו 4 המחמיר, אך ב.מ.וו מציינים כי דודי האגזוז החדשים לא רק נראים טוב יותר, אלא מספקים צליל עמוק יותר מבעבר. אל המנוע שודכה תיבת הילוכים רציפה חדשה שלפי טענות ב.מ.וו חלקה יותר בחיבורה למנוע ויעילה יותר בהעברת הכוח אל הגלגל האחורי.

קטנועי ב.מ.וו החדשם c 600 Sport C650 GT. אתר יצרן
קטנועי ב.מ.וו החדשם c 600 Sport C650 GT/אתר יצרן

ב.מ.וו מספרים כי גם המתלים עצמן עודכנו וכעת הם עמידים יותר בפני כוחות פיתול, מציעים מהלך של 11.5 סנטימטרים מלפנים ומאחור והכיול החדש מעניק להם פשרה מוצלחת בין נוחות הרכיבה ליכול הדינמית ספורטיבית.

שני הקטנועים החדשים יציעו חבילת בטיחות מלאה שתכלול את מערכת ה-ABS המתקדמת יותר של בוש - 9.1 MB, בקרת יציבות אוטומטית שתסייע לרוכב לשמור על האחיזה בצמיגים בזמן האצה ולראשונה בדו-גלגלי, גם בקרה לשטחים מתים. זו תתריע לרוכב בזמן שינוי נתיבים, במידה ונמצא רכב מאחוריו ומצדדיו במיקום לא נראה.

גם מבחינת העיצוב יש לגרמנים לא מעט לחדש. מלבד צביעות חדשות, צמד הקטנועים מקבל לוח מחונים חדש ומפורט יותר, כידון חדש שעליו סידור יעיל יותר של הפקדים, פנסי 'לד' שפועלים גם ביום ועוד.

השקתם הרשמית של הקטנועים תיערך בקרוב וגם הם צפויים להגיע לישראל בחודשים הקרובים. מחירם, טרם נקבע

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
קטנועי ב.מ.וו החדשם c 600 Sport C650 GT. אתר יצרן
קטנועי ב.מ.וו החדשם c 600 Sport C650 GT/אתר יצרן
  • עוד באותו נושא:
  • ב.מ.וו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully