וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הארלי דוידסון עושה רעש מציל חיים

29.9.2015 / 7:52

מועדון הארלי דוידסון ועמותת 'גמאני' עורכים מסע משותף בישראל, להעלאת המודעות לגילוי מוקדם של סרטן השד

צילום: אייל פז

מועדון הארלי דיווידסון ועמותת גמאני מעלים מודעות נגד סרטן השד. אייל פז,
מועדון הארלי דיווידסון ועמותת גמאני מעלים מודעות נגד סרטן השד/אייל פז

יוזמה מבורכת של מועדון רוכבי הארלי דוידסון - חוברים לעמותת 'גמאני' לשם העלאת המודעות לגילוי מוקדם של מחלת סרטן השד. במסגרת שיתוף הפעולה, אלבר-מוטו יבואנית הארלי דוידסון לישראל תעניק חסות למסע אופנועים של קהילת רוכבי הארלי בישראל, יחד עם עמותת 'גמאני' - חליתי בסרטן השד, בניהולו של ארנון אהרונסון. "גמאני" הנה קבוצת נשים חולות ומחלימות מסרטן השד אשר מונה מאות נשים בכל רחבי הארץ ואף מהעולם, שבחרו בחיים ובאופטימיות ונמצאות שם לתמוך האחת בשנייה.

במסגרת המסע, ייקחו חלק 100 רוכבי הארלי דוידסון אשר יגיעו לאירוע בחולצות שחורות ואילו הנשים בחולצות ורודות וירכיבו את הנשים מהקבוצה על האופנועים כדי "לעשות רעש" ולהעלות את המודעות למחלת סרטן השד אשר היום פוגעת בכ-4,500 נשים בכל שנה בישראל. הקבוצה מעוניינת לגרום לנשים ללכת להיבדק כיוון שגילוי מוקדם משפר את הסיכוי להתגבר על המחלה לכדי 90 אחוזים.

בנוסף, אסותא מרכזים רפואיים יתרמו לטובת האירוע את ניידת הממוגרפיה שמפעיל בית החולים, שמנגישה את הבדיקה מצילת החיים לנשים ברחבי הארץ ובה במהלך האירוע יוכלו נשים לבצע במקום בדיקה לגילוי מוקדם. תורמים נוספים לפעילות הם לורד סנדביץ'.

האירוע יתקיים ביום ו' 02/10/2015 בשעה 10:00 בבוקר ויתחיל מרחבת סוכנות הארלי דוידסון שבחולון, רחוב המלאכה 6.

ניסים בנימין, מנהל פעילות אלבר מוטו מציין כי "נפלה בידנו הזדמנות מרגשת לקחת חסות על אירוע רכיבה מיוחד אשר מטרתו להציל חיים של נשים. אנו מאמינים כי האירוע וחשיפתו לציבור הרחב יגרום ליותר נשים ללכת להיבדק ובכך נוכל לתרום את חלקנו למען עתיד טוב יותר לנשים ולמשפחותיהן. רוכבי הארלי דוידסון ידועים בכל העולם וגם בישראל בהירתמותם למסעות רכיבה מסוג זה והם נרתמים תמיד ברצון רב כדי להביא אושר, שמחה והקלה לאנשים אותם הם פוגשים בדרך", הוסיף בנימין.

מועדון הארלי דיווידסון ועמותת גמאני מעלים מודעות נגד סרטן השד. אייל פז,
מועדון הארלי דיווידסון ועמותת גמאני מעלים מודעות נגד סרטן השד/אייל פז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully