וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארץ: ספורט סדאן - אינפיניטי Q70 החדשה

6.10.2015 / 12:33

אינפיניטי Q70 החדשה מצוידת במנוע המאיץ בה ל-100 קמ"ש בפחות מ-6.3 שניות. המחירים, החל ב-350 אלף שקלים

אינפיניטי Q70. אינפיניטי, אתר יצרן
אינפיניטי Q70 החדשה בישראל/אתר יצרן, אינפיניטי

יבואנית דגמי אינפיניטי לישראל 'קרסו מוטורס' החלה לשווק את אינפיניטי Q70 מתוחת הפנים, כך נמסר היום (שלישי). מכונית הסאלון הספורטיבית של חטיבת היוקרה של ניסאן מצוידת במנוע בנזין עוצמתי ומיטב השכלולים באגף הבידור והבטיחות מהדור האחרון במשפחה.

ה-Q70, שנקראה כאן בעבר אינפיניטי M סדאן, תימכר בארץ בתום מסכת עדכונים קלה שרובה מרוכזת באבזור הפנימי ומעטפת ההגנה. מבחינה חיצונית, היא שומרת על הקווים המעוגלים של ה-Q50 עם נגיעות קלות במבנה בתי התאורה מלפנים ומאחור, וכן תהיינה תוספות כגון חישוקים חדשים בגדלי 20 אינטש בחבילת הספורט. רמה זו, כוללת מעתה גם מערכת שמע של BOSE עם 16 רמקולים, מתלי ספורט, חלון גג חשמלי, שליטה מלאה מגלגל ההגה על בקרת המדיה, השיוט והמידע ובמרכז העניינים צג ראשי HD.

ל-Q70 מנוע בנזין בנפח 3.7 ל' V6 המחלץ תפוקה מרבית של 320 כ"ס, 36.7 קג"מ, ומחובר להנעה אחורית ותיבת הילוכים אוטומטית עם 7 מהירויות מתופעלת פקדים מגלגל ההגה. ההאצה ל-100 קמ"ש אורכת 6.2 שניות והמהירות המרבית מוגבלת ל-250 קמ"ש. צריכת הדלק הממוצעת היא כ-8 ק"מ לליטר.

ל-Q70 ערכת הגנה מתקדמת שנכנסת בחודשים האחרונים לשימוש בחלק מדגמי ניסאן העממיים. היא מחוזקת עם מצלמות היקפיות המתריעה על קרבת עצמים, בקרת סטיה מנתיב, מערכת התרעה מפני התנגשות, בקרת שיוט אדפטיבית, בקרת יציבות, משיכה, בלימה ועוד.

מחיר גרסת הבסיס של ה-Q70 יחל ב-350 אלף שקלים. גרסת ה-GT גובה תוספת של 30 אלף שקלים, וגרסת הקצה מתומחרת ב-449 אלף שקלים ("ספורט-טק").

שמעון זיקרי, מנכ"ל אינפיניטי בישראל מסר: "ה-Q70 החדשה, מציבה רמות חדשות של חווית נהיגה, לצד מפרט ואבזור מהעשירים והמתקדמים ביותר בשוק רכבי היוקרה. כמו בעבר, שוב ה-Q70 מציבה רף של חוויית נהיגה ייחודית ומרגשת, לצד מפרט ואבזור מהחדשניים ביותר בקטגוריה".

עוד הרבה על אינפיניטי בוואלה! רכב
לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully