וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תערוכת טוקיו: סוזוקי איגניס-טרייל

7.10.2015 / 8:10

סוזוקי תציג בתערוכת הרכב היפנית את איגניס טרייל, מיני עירונית עם מנוע 1.0 ל' ותיבות ידניות או אוטומטיות. בדרך לישראל

סוזוקי איגניס. אתר יצרן
סוזוקי איגניס החדשה/אתר יצרן

אחרי שהמציאה מחדש את סוזוקי באלנו לשוק האירופי, מתפנה כעת סוזוקי לטפל במוצרים המקומיים עבור ארץ המוצא. היצרנית תגיע בקרוב לתערוכת הרכב בטוקיו עם מספר דגמים חשובים ועירוניים, כאשר אחד מהם יהיה סוזוקי איגניס-טרייל החדש - רכב אורבני מוגבה עם מיגוני שטח סמליים.

נהגי ישראל צברו לא מעט ניסיון עם סוזוקי איגניס המקורית, שכן זו נמכרה בארץ בתחילת שנות ה-2000, לרבות גרסאות עם הנעה כפולה ומהדורת ספורט למחצה. היא הייתה מכונית חביבה עם מוניטין אמינות מוצק ואף הוכיחה שרידות מרשימה לאורך שנים ארוכות (על אף שהיום מספריה הולכים ומתמעטים על כבישי המדינה). ייצורה פסק ב-2008 לאחר שהוחלפה שלא באופן ישיר על ידי סוזוקי סוויפט החדשה.

האיגניס טרייל החדשה, מבוססת על תרשימים של סוזוקי IM-4 שהוצגה בתערוכת הרכב בז'נבה במרץ האחרון, ולכן הזיקה לאירופה אינה נפסלת על הסף. עיצובה החיצוני די אטרקטיבי עם שימוש בנורות LED בחלקה הקדמי וקצת אזכורי רטרו על קורות C האחוריות וקשתות גלגלים רחבות. מבט פנימה מגלה תא נוסעים נקי וסולידי עם בקרות פשוטות לנהג ולנוסעים, מושבים קטנים וגבוהים ותנוחת נהיגה מורמת ואופיינית לקרוסאובר קטן.

הפרטים הטכנים אודות איגניס דלים למדיי. בסוזוקי יכולים לרתום לרכב מגוון מנועים קטנים, החל ב-3 בוכנות המשרתות את סוזוקי אלטו וכלה במנועי 1.2 ל' המשרתים את סוזוקי סוויפט או ספלאש בחיבור לתיבה ידנית או אוטומטית/רציפה. גם הפעם, זמינה לנהגים הנעה כפולה בתוספת תשלום להנעה קדמית שמגיעה כסטנדרט במשפחה.

בשלב החשיפות בטוקיו, תוגדר איגניס-טרייל כמכונית ראווה, אולם כלי התקשורת ביפן טוענים שהיא תעלה לכבישים מייד אחרי נעילת התערוכה, יחד עם איגניס רגילה (כלומר נטולת קיט מיגונים או הגבהה למרווח הגחון). בהחלט ייתכן שהיא תעשה את דרכה לאירופה, ולפי היבואנית לישראל 'מכשירי תנועה' היא מתוכננת לנחות בארץ, אולם טרם ידוע תאריך ההגעה המדויק, כך נמסר לוואלה! רכב.

עוד הרבה על סוזוקי בוואלה! רכב
לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

  • עוד באותו נושא:
  • סוזוקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully