וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחירי אופנועי השטח: ללא שינוי לחלוטין

14.10.2015 / 12:54

בניגוד לפירסומים קודמים, במשרד האוצר מגיבים - לא נעשה כל שינוי במיסוי לאופנועי שטח ולא יעלה מחירם. אחוז המס נקבע ממילא על פי ההספק המקסימלי של היצרן

טיול רכיבה הארד אנדורו ברומניה. ראובן סביו (מערכת וואלה!), קובי ליאני
מחירי אופנועי השטח ישארו ללא שינוי/קובי ליאני, ראובן סביו (מערכת וואלה!)

מחירי אופנועי השטח לא יעלו ולא ישתנו - כך על פי הודעה רשמית של משרד האוצר לפניית וואלה! רכב. זאת בניגוד לפרסומים שגויים קודמים אשר בישרו על "תיקון עיוות במיסוי לאופנועי שטח בשל הגבלות הספק שנעשו למנועים בטרם הגיעו לישראל".

על פי משרד האוצר, לא נעשה כל שינוי ברכיב מס הקניה של אופנועים בישראל, לא באופן כללי ולא באופן פרטני כנגד אופנועי שטח, בהתאם לרפורמה במיסוי שהונהגה לפני כחודש, זאת מאחר והמיסוי ממילא נקבע על פי ההספק המקסימלי שתוכנן על ידי היצרן, ללא כל התחשבות בהגבלות הספק מלאכותיות, אם היו בטרם הגיעו האופנועים לישראל.

להלן התגובה הרשמית של רשות המסים לפניית וואלה! רכב בנושא זה: "הרפורמה שהוצגה לפני כחודש הוזילה את המיסוי על חלק ניכר מכלי הרכב הדו גלגלי, ביניהם גם אופנועים מסוגים שונים. רשות המסים לא שינתה שום מרכיב ברפורמה, ועמדתה, לפני ואחרי כניסת הרפורמה לתוקף, הינה כי מיסוי כלי רכב דו גלגליים נקבע על פי ההספק המקסימלי שתוכנן על ידי היצרן ולא על פי הספק שהוגבל באופן מלאכותי משיקולים כאלה או אחרים".

בשיחה שערכנו עם מספר יבואני אופנועי שטח לישראל, נמסר לנו כי מחירי האופנועים הרשמיים לאחר ההוזלה נשמרים ללא שינוי.

כל עולם הדו-גלגלי בוואלה! רכב

לייק אחד ואתם חברים בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully