וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבעל בגד עם הפילגש ברכב - האישה ניפצה לו את ה-BMW היוקרתית

29.10.2015 / 11:21

הוא שבר לה את הלב אז היא שברה לו את הרכב: אישה ניפצה לבעלה הבוגדני את ה-BMW השחורה והיוקרתית שלו - ולא חדלה ממעשיה גם כשהמאבטח ניגש לעצור אותה, "אתה לא תגיד לי מה לעשות, זה הרכב שלי והוא מלוכלך מדי בגלל הזונה המלוכלכת של בעלי"

יוטיוב

סינית עצבנית תועדה מנפצת לבעלה את רכב ה-BMW השחורה שלו, כי לטענתה הרכב היה "מלוכלך מדי" מהסקס של בעלה והפילגש שלו. האישה חירבה בפטיש את הרכב היוקרתי ששוויו מוערך ב-2 מיליון יואן - שזה כ-300 אלף דולר. הסכום רק עושה את זה כואב יותר.

האישה הזועמת, שנותרה בעילום שם, שיתפה את העוברים במקום במכאובה - והם כמובן הבינו לליבה ושלפו את הטלפונים כדי לתפוס את הרגע. כה מתחשב מצידם. המקרה אירע סמוך לשעה 18:00 ב-19 באוקטובר, כשהרכב עמד בחניון שמחוץ למקום עבודתו של הבעל. כשהמאבטח במקום ניסה להתערב, היא אמרה לו: "זה לא עניינך, זה הרכב שלי והוא מלוכלך מדי בגלל הזונה המלוכלכת של בעלי". בשלב מסוים היא אפילו קראה לעזרת הציבור: "מי מוכן לפתוח עבורי את מכסה המנוע? אני רוצה לנפץ גם את מה שבפנים". מה שככל הנראה הביא להתפרצות המוגזמת שלה היא הידיעה שבעלה עבר ממש לאחרונה לגור עם הפילגש שלו. נו, אז שתשבור להם גם את הבית.

ניפצה לבעלה הבוגדני את הרכב. CEN, צילום מסך
אישה בונה, אישה הורסת/צילום מסך, CEN

בקטע שעלה השבוע לרשת והפך במהרה לנושא המדובר ביותר בוויבו, הגירסה הסינית לטוויטר, נראית האישה מנפצת את השמשה הקדמית וחלונות הצד של רכב ה-BMW 740 של בעלה. גם קולות האזעקה ופציעתה משברי הזכוכית לא מנעו ממנה לעצור את ההתעללות, שנמשכה כ-20 דקות עד שהחליטה שהספיק לה. המקרה דווח למשטרה, אך לא ידוע עדיין אם בכוונתם לעצור את הסוררת. מה שמבאס בכל הסיפור הזה הוא שלבעלה פחות אכפת מאיתנו שהרכב שלו נהרס. ה-People's Daily Online מדווח שבעלה היה אדיש למראה הרכב המנופץ ואמר: "תן לה לנפץ את הרכב, אני כבר אשלח אותו לתיקון".

עוד באותו נושא

צעירה נקמה בבן זוגה הבוגדני וקיבלה עונש מאסר. מה היא עשתה לו?

לכתבה המלאה

עוד בנושא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully