וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשף: ריינג' רובר איווק קבריולה. בישראל ביוני הקרוב

11.11.2015 / 7:47

ריינג' רובר איווק מתחזק עם גרסת קבריולה ראשונה מסוגה. יוצע עם מנועי בנזין ודיזל, רמות גימור מפוארות ויגיע לישראל בקיץ 2016

אתר יצרן

3 שנים לאחר שהציגה קונספט נטול תקרה לריינג' רובר, חנכה אמש (שני) לנד רובר את האיווק קבריולה לקראת הבכורה הרשמית במסגרת תערוכת לוס אנגל'ס. רכב הפנאי שטח הבריטי ישלב מנועי בנזין או דיזל, הנעה כפולה ואת כל רשימות האבזור המסורתיות של מותג היוקרה. לישראל, הוא יגיע בסביבות מאי-יוני 2016, כך מסרה היבואנית קבוצת 'המזרח'.

הקבריולה מעט יותר ארוך ורחב מאחיו סגור התקרה, ומשקלו גדל ב-270 קילוגרמים נוכח חיזוק המבנה. העיצוב אינו שונה מהותית מדגם ה-5 דלתות, מלבד שינויים קלים שנגזרים מתכנון של קורות B. "רצינו לראות מה תהיה תגובתם של האנשים לקונספט בתערוכת ז'נבה ובסך הכול, למרות מעט ביקורות הוא זכה למחמאות. ראינו בכך סימן שאפשר להתקדם לשלב הבא בפיתוחו", כך אומר ראש מטה לנד רובר גארי מקגוורן.

סידור ההושבה של האיווק קבריולה מותאם רק ל-4 נוסעים, כפי שקורה במרבית דגמים אלו בהם מותקנים מושבים נפרדים שמאבדים את הספסל האחורי. התקרה מוסרת ב-19 שניות ובמהירות של עד 48 קמ"ש, נפח תא המטען 251 ל', והקבינה תהיה עמוסה בכל האמצעים העומדים לרשות לנד רובר בגרסאות דינמיק, HSE וכדומה; בחזית מנוע ה-2.0 ל' טורבו עם 240 כ"ס וצמד מנועי דיזל להם 150 ו-180 כ"ס, בחיבור לתיבות הילוכים אוטומטיות עם 9 מהירויות.

בלנד רובר מתארים את הריינג' החתוך כ-SUV הראשון מסוגו בעולם המהתדר במהדורת קבריולה. אפשר לחלוק על כך נוכח ניסאן מוראנו קבריולה המשונה, אלא שבלנד רובר מוסיפים כי עתידו של הבריטי הרבה יותר מוצק, והוא יהווה כלי כלכלי חשוב. "אנשים היו קצת מתוחים לגבי הדגם הזה ואיך הוא יתנהג בשטח. אבל ביצענו הרבה מבחנים והעלנו את רמת המגבלות שלו", מציין כריס אדוארדס, מהנדס פיתוח יכולות שטח בלנד-רובר.

הוא יוצג לראשונה בשבוע הבא בארה"ב בתערוכת הרכב בלוס אנגל'ס. המחיר הבסיסי יעמוד על כ-50 אלף דולרים.

עוד הרבה על לנד רובר בוואלה! רכב

ריינג' רובר איווק קבריולה. אתר יצרן
ריינג' רובר איווק קבריולה/אתר יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully