וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פותחים לכם דלת: תותר עליה לאוטובוס מהדלתות האחוריות

16.11.2015 / 12:18

בעלי כרטיס רב קו יוכלו מהיום לעלות אל האוטובוסים של דן ואגד מכל הדלתות. הדבר יקצר את זמן העצירה בתחנה ויפנה את הנהג למלאכת הנהיגה

קובי ליאני

צילום: קובי ליאני

הסוף לתור בכניסה אל האוטובוס? שירות חדש שהשיקו משרד התחבורה וחברות התחבורה הציבורית אגד ודן יאפשר לנוסעים לעלות אל האוטובוס גם מהדלתות האחוריות. השירות החדש יאפשר לנוסעים האוחזים בכרטיס הרב קו להעלות בקלות אל האוטובוס, ללא צורך במגע עם נהג האוטובוס.

שירות זה לא רק יקל על הנוסעים ואולי גם יגדיל את השימוש בתחבורה הציבורית, אלא יסייע לנהג לקצר את משך זמן העצירה בכל תחנה ואת משך הנסיעה כולה. כמו כן, משום שזה לא זקוק עוד לעסוק בענייני התשלום, תשומת הלב שלו תהיה ממוקדת במלאכת הנהיגה החשובה ולכך גם יתרון בטיחותי.

לטובת הנוסעים הותקנו מספר רב של מכשירי גביית תשלום אוטומטיים ועבור הנוסעים המזדמנים שאין בידם כרטיס רב קו, הוצבו באוטובוסי דן מכונות תשלום אוטומטיות שמאפשרות תשלום באמצעות כרטיסי אשראי או מזומן. ואלם שימו לב, אם אין בידיכם הסכום המדויק, המכונה אינה מחזירה עודף. את זה תוכלו לקבל בתחנות השירות לקוחות של חברות התחבורה ציבורית בהצגת קבלה בלבד. אגד ודן החלו היום להפעיל את השירות בגוש דן ב-200 אוטובוסים, לאחר פיילוט שנמשך כשנה בקוי 4 ו-5 בתל אביב, לאחר שיושמו לקחים רבים בשיטת עבודה זו.

במסגרת מסיבת עיתונאים שכינסו חברות התחבורה הציבורית, קראו אלה למשרד התחבורה, משטרת ישראל והרשויות המקומיות להפעיל אכיפה של ממש כנגד מכוניות פרטיות הנעות על נתיבי התחבורה הציבוריים ופוגעות ביעילותם של אלה.

עוד על תחבורה ציבורית בוואלה! רכב

לייק אחד ואתם חברים בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, ואפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה! NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה! NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully