וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבעה אופנועים חדשים לדוקאטי: התרחבות משמעותית

16.11.2015 / 19:05

דוקאטי מסתערת על תערוכת מילאנו עם גרסה קרוזר לדיאבל, מולטיסטרדה לשטח, סקרמבלר לרוכבים צעירים, בייבי פניגאלה חדש, שלוש גרסאות להיפרמוטארד ועוד

דוקאטי חושפת שבעה אופנועים חדשים בתערוכת האופנועים במילאנו. אתר יצרן
דוקאטי חושפת שבעה אונפועים חדשים/אתר יצרן

בסופם של שבועות ארוכים גדושים בטיזרים ורמיזות, יצרנית האופנועים מבולוניה חושפת מערך ענק של אופנועים חדשים לשנת 2016. דוקאטי מנצלים את התערוכה הביתית עבורם שנערכת במילאנו, כדי להציג לא פחות מ-7 אופנועים חדשים אשר לא רק מחדשים דגמים קיימים, אלא מאפשרים ליצרנית להרחיב את שווקי הלקוחות ולהתחרות נגד יצרניות אחרות בפלחי שוק בהם לא הייתה מיוצגת עד כה.

בין הכלים הרבים מוצאים את המולטיסטרדה 1200 אינדורו החדש. מדובר בגרסה קשוחה יותר של המולטיסטרדה הנוכחי, וזו נבדלת בכך שמצוידת בעזרים שמייעדים אותה לרכיבת שטח ושבילים - תחרות ראש בראש עם ה-R1200GS של ב.מ.וו. בחזית לזו יש כעת חישוק 19 אינץ' ומאחור חישוק 17 אינץ', מיגונים ייעודיים ישמרו על המנוע, מתלים מחוזקים, סמי אקטיביים וארוכים יותר (200 מ"מ מהלך) יטפלו בקרקע, המכל יכיל כעת 30 ליטר דלק להגדלת טווח הרכיבה ועוד.

האופנוע השני והחשוב לא פחות הוא ה-X דיאבל - גרסת קרוזר לאופנוע השרירים האיקוני של החברה. דוקאטי למעשה יצרו גרסה רגועה יותר מהדיאבל הנוכחי, בה הותאם המנוע ותנוחת הרכיבה לתנועה איטית יחסית, בדומה למקובל בקרב קבוצת הקרוזרים וכן, הארלי כעת על הכוונת. דוקאטי מספרים שמנוע ה-DVT (תזמון שסתומים משתנה) כוייל להפיק 13.1 קג"מ כבר ב-5,000 סל"ד (156 כ"ס), לרוכב יוצאו 60 קונפיגורציות להתאמה אישית ואם אתם חוששים שדוקאטי הקריבו את יכולות ההתנהגות לטובת העיצוב, אז האיטלקים מספרים כי ה-X דיאבל מסוגל להגיע לזווית הטייה של 40 מעלות. בנוסף, הוא מצויד בכל מערכות הבטיחות של דוקאטי, כולל מערכת ה-ABS המתחשבת בזווית ההטייה של האופנוע בפניות.

האופנוע השלישי מרחיב למעשה את קהל הלקוחות של דוקאטי מזה זמן רב, גם אל עבר הרוכבים המתחילים. הסקרמבלר Sixty2 מצויד במנוע L טווין בנפח 399 סמ"ק אשר יתאים לקבוצת רישיון הביניים עם הספק של 35 קילוואט (47 כ"ס) ובדוקאטי מבטיחים גם שמחירו יהיה בהתאם.

בנוסף לאופנועים אלה הוצגו גם גרסת פייקס-פיק (על שם מירוץ הכביש המפורסם בו ניצחה דוקאטי), היפרמוטארד 939 וגם הגרסה הספורטיבית יותר של דגם זה, ה-SP שכעת מציע יותר כוח ויותר מומנט, גרסת התיור-דו-שימושית ההיפרסטרדה 939 וכן הפניגאלה ה"קטן" החדש, ה-959. זה קיבל מערך אלקטרוני משופר, משקל נמוך, רצועת כוח רחבה יותר ועוד. ניתן לשים לב לדודי האגזוז החדשים שבולטים מצדו הימני, בשל דרישות תקן היורו 4 המחמיר.

כל האופנועים החדשים ימצאו את דרכם לישראל בתחילת 2016.

עוד על דוקאטי בוואלה! רכב

כל עולם הדו-גלגלי בוואלה! רכב

לייק אחד ואתם חברים בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

  • עוד באותו נושא:
  • דוקאטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully