וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשפה: מיצובישי מיראז' החדשה

19.11.2015 / 12:32

מיצובישי עדכנה את הסופר מיני מיראז' במרכז מולטימדיה חדיש ושדרוגים חיצוניים הכוללים תוספות LED, ושינויים קלים בעיצוב תא הנוסעים

מיצובישי מיראג' 2016. אתר יצרן
מיצובישי ספייס סטאר החדשה/אתר יצרן

המטה האמריקני של מיצובישי הציג את המיראז' החדשה שנמכרת בארץ תחת השם "ספייס-סטאר". המכונית העממית של מיצובישי מוטורס זכתה למתיחת פנים קטנה המשדרגת את המראה החיצוני כשלכך הוסיפו גם חידושים מעניינים בתא הנוסעים שישמרו על רעננותה מול המתחרות הקומפקטיות בקבוצת הסופר מיני, וכן בקבוצת תת המשפחתיות (במרכב ה-4 דלתות).

במסגרת מתיחת הפנים, מקבלת מיראז' תוספות LEDים המעטרים את יחידות התאורה מלפנים ומאחור, מכסה מנוע חדש, פגושים שונים, שבכה מוקטנת ומעוצבת עם היהלום המסורתי, נורות ערפל וספויילר קטן על הזגוגית האחורית. במיצובישי טוענים שהמכונית ניחנת במקדם גרר משופר, משקל מופחת ובהיצע יהיו גם חישוקים נוספים בגרסאות המאובזרות.

האבזור הוא גולת הכותרת במיצובישי המחודשת, שכן דגם 2016 מעלה את איכות תא הנוסעים, ומצטייד בריפודים חדשים, לוח מחוונים חדש, גלגל הגה וידית הילוכים מעודכנים ובמרכז תא הנוסעים מערכת שמע מודרנית עם תמיכה מלאה במערכות אייפון ומכשירים מבוססי מערכת הפעלה של אנדרויד. הקישוריות כוללות כניסת USB, חיבור BT, וכן אופציה למערכת שמע של רוקפורד (לא מסוג הרכיבים שנראה בארץ כנראה) ושליטה על חלק מהפקדים מגלגל ההגה.

כדי לשמור על עלויות ייצור נמוכות, מיצובישי תמשיך להשתמש במנוע ה-1.2 ל' 3 צילינדרים לו 80 כ"ס, בחיבור לתיבת הילוכים רציפה CVT. בתוך כך, תיגברו את מערכות הבלימה שלה בדיסקים גדולים יותר בחזית וכן טיפלו במערכת המתלים שתעניק לנהג שליטה טובה יותר בעיקולים, ותציע נוחות נסיעה משופרת. המיראז', לפחות בארה"ב מגיעה כסטנדרט גם עם 7 כריות אוויר, סיוע לבלימה, בקרת יציבות, בקרת לחץ אוויר בצמיגים ועוד.

גרסת הסדאן, שכן נמכרת בישראל בשם אטרז' תעודכן באותה חבילה קוסמטית וטכנולוגית במקביל. מהיבואנית לישראל כלמוביל נמסר לוואלה! רכב כי טרם ידוע מתי תעשה את דרכה לארץ.

עוד הרבה על מיצובישי בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully