וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורשה חשפה את ה-911 טורבו החדשה

2.12.2015 / 7:20

פורשה הציגה את ה-911 טורבו וטורבו S החדשות מעט לפני הבכורה הרשמית בארה"ב. יותר כוח, עיצוב מעודכן והרבה טכנולוגיה

פורשה 911 טורבו. יצרן, אתר רשמי
פורשה 911 טורבו החדשה. הכי חזקה והכי חדשה/אתר רשמי, יצרן

פורשה תחשוף בחודש הבא במסגרת תערוכת דטרויט את ה-911 טורבו והטורבו S החדשות. שתי מכוניות הספורט משוטטגרט תגענה לכבישים במסגרת רצף העדכונים האחרון של סדרת ה-911 שכלל גם את הטרגה החדשה והבוקסטר. המוגדשות תהיינה זמינות במרכב קופה וקבריולה כמיטב המסורת, כאשר המחירים באירופה יחלו ב-230 אלף יורו לערך לטורבו קופה הסטנדרטית (לפני תוספות).

מערכת ההינע של הטורבו מקורה ביחידת ה-3.8 ל' בוקסר עם שני מגדשים שמפיקה 540 כ"ס, בעוד הטורבו S מחלצת 580 כ"ס. בפורשה מספרים שהעלייה בעקומת האנרגיה נעשתה על ידי שינוי בראשי הצלינידרים ובמערכת ניהול המנוע. החיבור הוא בלבד לתיבת הילוכים דו-מצמדית 7 מהירויות עם מנופים מגלגל ההגה, בקרת ניהוג והנעה כפולה, כאשר ההאצה ל-100 קמ"ש אורכת 3 שניות בטורבו הבסיסית ואילו הטורבו S מגלחת מעט ומעפילה ל-100 קמ"ש ב-2.9 שניות.

באגף הקוסמטי מקבלת 911 טורבו את הטיפול העכשווי של סדרות הבית ובין היתר בהשראת המישן קונספט שהוצגה לפני מספר חודשים בפרנקפורט. העיצוב הקלאסי נשמר כמובן, אך גובש מחדש כדי בכל זאת לבדלה, גם אם סמלית מה-911 היוצאת ואחיותיה. סביר להניח שרק חדי עין יוכלו להבחין בשינויים הוויזואלים בין הדורות. לטורבו S תוספות קצת יותר בולטות כמו חישוקי 20 אינטש ושילובי גוונים נוספים.

החידוש העיקר בתא הנוסעים הוא בקרת ה-Porsche Communications Manager infotainment system, יחד עם בקרת שמע עם 555 וואט של BOSE אודיו, צג ראשי חדש, אינטרנט אלחוטי, מושבים עם 18 כיוונים, ועיטורי קרבון (סיבי פחמן) על הלוח הראשי ובתיחום מסביב לקונסולה. שני הדגמים מגיעים כסטנדרט עם חבילת 'כרונו' הכוללת גלגל הגה בעיצוב ייחודי בדומה ל-918 ספיידר ושעון עצור נעוץ בקומה העליונה למדידת האצות וכדומה.

שתי הגרמנית תהיינה בישראל בשנה הבאה.

עוד הרבה על פורשה בוואלה! רכב

לייק אחד ואתם חברים בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

  • עוד באותו נושא:
  • פורשה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully