וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצצה לתא הנוסעים החדשני של מרצדס E קלאס

10.12.2015 / 15:30

קצת לפני הבכורה בדטרויט חושפת מרצדס את עמדת הנהיגה במרצדס E קלאס החדשה, עם רכיבים פורצי דרך וחידושים בתחום התצוגה ולוח המחוונים

אתר יצרן

למרצדס E קלאס החדשה שתושק ב-2016 יהיו הרבה חידושים פורצי דרך שטרם נראו במכוניות סאלון בקבוצתה, כך הכריזו השבוע בדיימלר במסגרת חשיפת תא הנוסעים של הגרמניה לקראת הבכורה הרשמית בתערוכת דטרויט בחודש הבא.

הקבינה פותחה על בסיס קונספט שהוצג לאחרונה בתערוכת פרנקפורט (Intelligent Aerodynamic Automobile) וכוללת קונסולה בה מורכבים צגים כפולים ברזלוציה גבוהה מאוד ומתגים שקועים בטכנולוגיות מגע על גלגל ההגה.

במרצדס טוענים שהשאיפה היא לחבר את הנהג לסביבת טכנולוגית מתקדמת ועם זאת ידידותית למשתמש ומהירה בתגובותיה. "אנחנו מנסים ליצור כאן פתרון יוצא דופן שטרם נוסה בעבר" אומר הרטמן שוץ, ראש מחלקת פיתוח מערכות פנים במרצדס. "היא אפילו קצת יותר מתקדמת מה-S קלאס".

הבקרה הראשית אוצרת צמד צגים בגודל 12.3 אינטש מאחרי זכוכית. צג אחד נמצא ישירות מול הנהג ומשרת כלוח מחוונים רב תפריטי, ואילו השני מותקן במרכז הרכב ומכוון כלפי הנוסע ורצונותיו. בתוך כך, מציין שוץ כי העבודה העיקרית נעשתה בניקיון עמדת הפיקוד ממתגים מיותרים. "יש כאן כפתור אחד שיעשה עבודה של חמישה", כך מסביר ומוסיף כי "זהו פתרון בטיחותי מצוין ויעיל ומונע הסחות דעת מיותרות".

עיצובה החיצוני של ה-E קלאס נגזר בחלקו מ-S קלאס במידות קטנות יותר. "היום, גילו הממוצע של רוכש E קלאס הוא 55, כך שאנחנו בהחלט מנסים להצעיר את הדגם הזה ולפנות לקהלים חדשים", כך שוץ. "יש לה אלמנטים חביבים ומושכים, כמו למשל האפשרות לשחק עם אוווירת תאורה המורכבת מ-64 נורות LED פנימיות".

במרצדס תולים הרבה תקוות ב-E קלאס שמתיחת הפנים האחרונה שלה הייתה ב-2010. היא תצא לכבישים במחצית השנייה של 2016 ותגיע לארץ קצת לאחר מכן.

עוד הרבה על מרצדס בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • מרצדס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully