וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מועדון הצרכנות הוט: דלק לשנה במתנה ל-10 חברי מועדון שיגדילו את היקף התדלוקים שלהם

30.12.2015 / 12:59

עשרה חברי מועדון הוט אשר יתדלקו בנזין 95 אוקטן בחודשים ינואר עד מרץ בתחנות חברת 'דלק' שבהסדר עם המועדון, ישלמו באמצעות כרטיס ישראכרט-הוט ויצברו סך של 300 ליטרים

אילוסטרציה. ShutterStock
אילוסטרציה/ShutterStock

מועדון הצרכנות 'הוט' וחברת 'דלק' יוצאים במהלך משותף לרגל תחילת שנת 2016: עשרה חברי מועדון הוט אשר יתדלקו בנזין 95 אוקטן בחודשים ינואר עד מרץ בתחנות חברת 'דלק' שבהסדר עם המועדון, ישלמו באמצעות כרטיס ישראכרט-הוט ויצברו סך של 300 ליטרים (100 ליטר בממוצע לחודש ) ומעלה בכל תקופת המבצע – יזכו להשתתף בהגרלת כרטיס תדלוק של 'דלק' לתדלוק של 1200 ליטר בנזין 95 אוקטן. ההשתתפות בהגרלה הינה אוטומטית ואין צורך להגיש טפסים.

ההגרלה החדשה מתווספת למבצעים הקיימים לחברי מועדון הוט בתדלוק בתחנות דלק הנמצאות בהסדר עם המועדון: כיום נהנים העמיתים מהנחה של בין 23-28 אגורות הנחה לליטר בנזין 95 אוקטן ו-10% הנחה ברכישה ברשת חנויות הנוחות מנטה (במעמד החיוב ברכישה בכרטיס האשראי ישראכרט-הוט). בנוסף, נהנים חברי המועדון משלל מבצעים במנטה באמצעות אפליקציית המועדון, כגון כוס קפה ב-1 שקל ועוד.


לדברי שמוליק אנצ'ל, מנכ"ל דלק: "הגרלה זו נועדה להגדיל את כמות התדלוקים הממוצעת של חברי הוט בתחנות דלק מ-2.5 בממוצע לחודש ל-3 ומעלה. ההגרלה גם תאפשר לנו להגדיל את המודעות לשיתוף הפעולה בקרב 150 אלף בתי האב החברים במועדון".

לדברי יורי מרק, מנכ"ל מועדון הוט: "כמועדון צרכנות שפועל בכל קטגוריות הצריכה על מנת להפחית עלויות לחברים, אנו רואים בהוזלת הדלק יעד אסטרטגי. הוצאות הדלק מהוות נטל כבד על רוב המשפחות ושיתוף הפעולה עם חברת 'דלק' מעניק לעמיתים שלנו הנחה משמעותית לכל אורך השנה. גם חברי המועדון זיהו את האטרקטיביות של ההנחות ומתדלקים כיום במיליוני ליטרים מדי חודש בתחנות דלק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully