וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בטעם אירופי: שברולט קרוז הצ'בק נחשפה

7.1.2016 / 12:54

שברולט מציגה את קרוז הצ'בק לקראת הבכורה הרשמית בתערוכת הרכב בדטרויט. לא ברור בשלב זה אם תגיע לישראל, אבל הסדאן בדרך אלינו

שברולט קרוז הצ'בק 2016. אתר יצרן
שברולט קרוז הצ'בק החדשה/אתר יצרן

שברולט נמצאת בעיצומו של תהליך אתחול ושדרוג שחלקים ממנו זלגו לאחרונה לארץ, דוגמת שברולט ספארק החדשה. בין היתר היא החלה לשווק את קמארו 2016, וגם המחליף של שברולט קפטיבה שרוי בקידום תהליכים. את קרוז סדאן פגשנו בהשקתה לפני כמה חודשים שהינה אינטגרלית לצמיחה של המותג, והנה כעת מגיעה גרסת ה-5 דלתות שתחזק אותה בכמה שווקים ואולי תנדוד גם למחוזותינו.

המבנה הקומפקטי מכניס את הקרוז אוטומטית למשבצת של מכונית שמתאימה לאירופה, אבל עושה רושם שבזכות צמיחה של יותר מ-10% בסגמנט זה בארה"ב, היא תנסה להשתלב בהצלחה בצפון אמריקה לצד אחותה בעלת תא המטען הנפרד. היא כמובן חולקת את קווי המתאר העיקריים שלה עם הקרוז סדאן, אבל חלקה האחורי נראה שונה לחלוטין. אפשר לטעון, ובצדק שהיא דומה לקיה סיד בצדודית או אפילו לפורד פוקוס (ואין זה מקרי).

כמו הסדאן, הקרוז מאכלסת מלפנים מנוע בנזין טורבו בנפח 1.4 ל' מחובר לתיבת הילוכים אוטומטית 6 מהירויות. ההספק יהיה כ-150 כ"ס לערך וצריכת דלק ממוצעת של כ-13-15 ק"מ לליטר בתנאי נהיגה ריאליים.

בפנים, מערכת ה- MyLink המחודשת של שברולט עם צג ראשי לו תמיכה באפל ובאנדרויד, כולל מערכת שמע עם פקדים מגלגל ההגה, בקרות בטיחות אופציונליות ועוד. רשימת האבזור נחלקת בין LT ל-LTZ ("פרמייר" בארה"ב) עם הבחנה בין ריפוד המושבים ותוספות חיצוניות. גרסת RS תנסה להוסיף קצת צבע להיצע בדומה לסוניק הקטנה. תא המטען גדול, עם כ-500 ל' חלל אחסון ועד 1,189 בקיפול השורה השנייה.

מיבואנית מותג שברולט לישראל UMI נמסר לוואלה! רכב כי הקרוז סדאן החדשה צפויה להגיע לישראל במחצית השניה של 2016. ברקע, בוחנים אם לייבא גרסאות נוספות שלה.

עוד הרבה על שברולט בוואלה! רכב

שברולט קרוז הצ'בק 2016. אתר יצרן
שברולט קרוז הצ'בק 2016/אתר יצרן
  • עוד באותו נושא:
  • שברולט
  • umi

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully