וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשפה פורשה בוקסטר 718 החדשה

27.1.2016 / 14:21

הבוקסטר החדשה, 718 מצוידת במנוע 2.0 ל' טורבו המחלץ 300 כ"ס ובגרסת S עם 350 כ"ס, בחיבור אל תיבת הילוכים ידנית או דו מצמדית. הבכורה בתערוכת ז'נבה

פורשה בוקסטר. אתר יצרן
פורשה בוקסטר החדשה. קרויה על שם מכונית מירוץ של החברה משנות ה-50/אתר יצרן

פורשה תשיק בתערוכת הרכב בז'נבה את הבוקסטר החדשה, שהחליפה לא רק את השם שלה (באופן חלקי) אלא גם את הלב שפועם בקרביה. מכונית הספורט משטוטגרט תקרא מעתה 718 על שם מכונית מירוץ מ-1957 שהשתתפה במירוצי סיבולת באיטליה (טרגה פיוריו) ובשנה שלאחר מכן גם ב-24 השעות בלה-מאן וזכתה להצלחה גדולה.

הבוקסטר החדשה מובחנת במישורים רבים מקודמותיה, כשהבולט הוא העיצוב בחלקה האחורי, והתאמת החרטום לגרסאות ה-911 החדשות והספיידר. מבעד לכך, נמצא את הבשורה האמתית מתחת למכסה המנוע; במקום מנוע בוקסר 2.7 ל' ששה צילינדרים, הגרמנים השתילו בגרסה הבסיסית את מנוע ה-2.0 ל' טורבו המחלץ 300 כ"ס. רק מעליו, נוכל למצוא את מנוע ה-2.5 ל' בגרסת ה-S עם 350 כ"ס - שניהם מציעים תוספת של 35 כ"ס על פני הדור הקודם ותוספת של כ-35% בעקומת המומנט בשני הדגמים.

הציוד התקני כולל תיבת הילוכים ידנית 6 מהירויות ו-7 דו מצמדית PDK כאופציה מתופעלת מגלגל ההגה. ההאצה ל-100 קמ"ש בגרסה הרגילה אורכת 4.5 שניות. גרסת ה-S, עם חבילת "ספורט-כרונו" מסיימת את המיאוץ ל-100 קמ"ש ב-4 שניות בלבד. מהירותה המרבית היא 300 קמ"ש, ופורשה מדווחת כי המכונית אף חסכונית בשיעור של 14% לעומת קודמתה.

בתא הנוסעים ניסו לשלב חלק מהרכיבים ב-911 תוך פשרות מעטות ככל האפשר. הצג הראשי עודכן בתכונות וברזולוציה ומכיל את רוב האפשרויות שתמצאנה במכוניות הבכירות, לרבות מערכת שמע איכותית וחיבורים לטלפונים החכמים. עוד בנמצא גלגל הגה בעיצוב חדש, מושבים חדשים וכל בקרות הנהיגה האדפטיביות של החברה.

פורשה תחל לשווק את הרכב לאחר תערוכת ז'נבה, בקיץ במחיר התחלתי של כ-56 אלף דולר ועד 68 אלף דולר. בימים אלה עובר בישראל זיכיון המותג מידי "מכשירי תנועה" לאיש העסקים הישראלי גיא מיוחס.

עוד הרבה על פורשה בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully