וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר פיאט: "רכב פנאי בפרארי? תאלצו לירות בי לפני שזה יקרה"

7.2.2016 / 15:27

פרארי מורידה את תחזית המכירות לשנה הבאה בעקבות הנפקת החברה בבורסה, ובמקביל שולחת מסר מרגיע לשוחרי הסוס הצוהל שחוששים מקרוסאובר אופנתי

אתר יצרן

פרארי פרסמה בימים האחרונים כי להערכתה תחווה החלשות בהכנסותיה בשנה הראשונה בה היא פועלת כגוף נפרד מפיאט-קרייזלר, בעקבות הנפקת מניות היצרנית בבורסה. הודעה רשמית זו, היא זו שגרמה ככל הנראה לירידה חדה במניותיה בעולם מאז ההכרזה החגיגית ב-21 באוקטובר בניו יורק.

פרארי, שהציגה לאחרונה את ה-488GTB, ובארסנל שלה מכונית העל ההיברידית "לה פרארי" (1.2 מיליון דולר), דוווחה שב-2016 תמכור בסביבות 7,900 מכוניות, משמע ירידה של 3% בהשוואה לשנה שלפני כן. המסירות אמנם גדלו ב-2016 ב-6% אבל בסין, אחד מהשווקים המשפיעים ביותר בעולם, נרשמה צלילה של 22%.

יו"ר פיאט-קרייזלר, סרג'יו מרקיונה, אמר באמצע ינואר שפרארי תגיע ל-9,000 מכירות מיד שנה עד שנת 2019, אולם הדגיש שהחברה "תהיה בסדר", כל עוד היא פועלת על פי חזון מייסדה, אנזו פרארי, שלשיטתו מוטב לייצר כמות מוגבלת של מכוניות. פרארי הגדילה את מכסת הייצור שלה ל-7,000 כלי רכב בשנה שחלפה, אך היא אינה צופה התחזקות בשוק הסיני בטווח הקרוב.

הנימוק לכך, טעון בעובדה שבפרארי מסרבים בתוקף להתנסות ברכב פנאי ספורטיבי כפי שעשו בפורשה, וכפי שמתכננים לבצע בלמבורגיני (אורוס). מרקיונה חזר וחידד בפני כלי התקשורת בתערוכת דטרויט האחרונה, כי המותג האיטלקי לא ייצר SUV כאסטרטגית צמיחה וסתם את הגולל על האפשרות בתשובה אגרסיבית: "אתם תאלצו לירות בי לפני שזה יקרה".

עוד הרבה על פרארי בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • פרארי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully