וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדרנלין: קוואסאקי ZX-10R החדש הגיע לישראל

10.2.2016 / 8:18

אחרי שעבר שורה ארוכה של חידושים וחיזוקים, הסופרבייק המפלצתי של קוואסאקי, ה-ZX-10R החדש הגיע לישראל. בתפריט, 207 כ"ס, אלקטרוניקה משופרת, מזלג קדמי מתקדם במחיר של 132,985 שקל

קוואסאקי נינג'ה ZX-10R. אתר יצרן
קוואסאקי נינג'ה ZX-10R/אתר יצרן

לאחר שהפך להיות אחד מאופנועי הספורט ליטר הפופולאריים בישראל, מטרו מוטור, יבואנית קוואסאקי משיקה של הסופרבייק הירוק, הנינג'ה ZX-10R החדש. אופנוע זה שלאחר החידוש המשיך להתקרב יותר לאופנוע המסלול ממירוצי הסופרבייק העולמיים, קיבל שורה של חידושים וחיזוקים להעצמת היכולות עוד יותר.

כך למשל בעזרת החלפת המנוע בחדש שבו גל ארכובה קל יותר, שסתומים חדשים, ערכת פליטה מטיטניום ועוד, ההספק עומד כעת על 197 כ"ס או 207 כ"ס בסיוע מערכת ה'ראם-אייר' שדוחסת אוויר למנוע בעת רכיבה במהירות גבוהה. בנוסף, קיבל שלדה חדשה, זרוע אחורית קשיחה יותר, ליטוש לפיירינג לשיפור התנגדות האוויר, בחזית ישנו כעת מזלג חדש ומתקדם של SHOWA ועוד.

בצד הבטיחותי ישנה כעת מערכת בלימה חדשה של ברמבו, עוצמתית יותר מהעבר, אלקטרוניקה מעודכנת שמסייעת גם לבלימה חזקה ובטוחה יותר וגם להעברה חלקה יותר של הכוח הרב את הגלגל האחורי. בקרת שיגור תאפשר לאופנוע לזנק במהירות מקסימלית וישנה גם מערכת ששולטת בבלימת המנוע בעת בלימה.

אופנוע זה כאמור הושק כעת בישראל ומחירו עומד על 132,985 שקל.

קוואסאקי נינג'ה ZX-10R. אתר יצרן
קוואסאקי נינג'ה ZX-10R/אתר יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully