וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המיני הבאה כבר לא תהיה מיני, אלא משפחתית קטנה

29.2.2016 / 8:15

ב.מ.וו עשויים לייצר מכונית סדאן יוקרתית בתוך קבוצת מיני כחלק מחיזוק המותג הבריטי. "יש למכונית כזו פוטנציאל גדול, ואנחנו לוקחים את זה בחשבון"

מיני קופר חמש דלתות 2014. אתר יצרן
מיני קופר. מנסים משהו חדש/אתר יצרן

מיני שוקלת לייצר מכונית סדאן פרמיום, כך על פי דיווחים של כלי התקשורת בגרמניה. המיני החדשה, ה-5 בהיצע הדגמים של המותג הבריטי נמצאת בדיונים מתקדמים במטה ב.מ.וו (בעלת הבית של מיני), ונראה שהמחצית השניה של 2016 תספק תשובות די ברורות לגבי חרושת הדיווחים. "צריך להסתכל על זה מנקודת מבט כלכלית", אומר אחד מבכירי דירקטוריון ב.מ.וו פטר שוורצנבאור. "למכוניות סדאן יש את פונצטיאל הצמיחה הגדול ביותר", כך מוסיף.

למיני מספר פרויקטים על השולחן שממתינים לחתימת המנכ"ל; אחד מהם הוא מיזם המיני סופרלגרה שעשויה לשמש כמכונית הדגל של החברה, אולם במטה הבווארי במינכן מודעים לקושי שבשיווקה, שכן המכסה תהיה נמוכה והתשואה גם כן. "מבחינה ריאלית, הרבה יותר קל להניח על הנייר ואח"כ על הכביש מכונית סדאן מאשר מכונית תדמיתית כמו הסופרלגרה . אלו יחסי גומלין - כמה אנחנו מקבלים ממכונית כזו, ואיך הופכים אותה לרווחית", מסביר שוורצנבאור.

שיטת החשיבה במיני השתנתה בשנים האחרונות לאחר שהשיקה גרסאות 5 דלתות של מיני קופר, ואף החלה לשווק מיני קלאבמן חדשה שצמחה בכמעט 20 סניטמטרים ביחס לקודמתה ופותחה מחדש בעקבות ביקורת מצד לקוחות מיני שביקשו מרחב משופר, וכניסה קלה לקבינה. כל אלו, לדברי ב.מ.וו מהווים קרש מקפצה לקראת העתיד, שבו היא מקווה להכנס לסגמנטים נוספים מעבר למכוניות מיני, סטיישן קטנות, קבריולה או קרוסאוברים יוקרתיים דוגמת קאנטרימן.

למיני יש עוד הרבה תוכניות בתנור, בהן שילובן של מערכות הינע היברידיות, אם כי מהלך זה נמצא במרחק של כשנתיים מכניסה ליישום מלא במכוניות החברה. כך או אחרת, השינויים שחלו במיני מבשרים לא מעט על עתידה לקראת סוף העשור.

עוד הרבה על מיני בוואלה! רכב

לייק אחד ואתם חברים בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

  • עוד באותו נושא:
  • מיני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully