וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלו בונד: אסטון מרטין חושפת את ה-DB11

2.3.2016 / 8:01

הספקתם לראות אותה שועטת ברחובות רומא וגם טובעת בנהר תחת ידיו של ג'יימס בונד בסרט ספקטר, אבל עכשיו אסטון מרטין חושפת רשמית את ה-DB11 החדשה בז'נבה

אתר יצרן

מותג הסופר פרימיום הבריטי שמזמן הפך למזוהה עם כוכבי סרטי הריגול ג'יימס בונד, חושפת היום באופן רשמי את ה-DB11 במסגרת תערוכת הרכב העולמית בשוויץ. הגעת ה-DB11 מסמלת את התחלת הדור החדש של מכוניות החברה, שמאחוריהן ניצב שיתוף פעולה חדש ועמוק עם מרצדס, והיא נועדה להחליף את ה-DB9 הוותיקה.

המכונית החדשה בנויה כצפוי על שלדת אלומיניום חדשה, חזקה, קשיחה ובטוחה מבעבר ומעליה מעטפת יפיפיה כמו שאסטון מרטין יודעים לייצר. מתחת לפח המפוסל שוכן בחזית מנוע V12 חדש כפול מגדשים בנפח 5.2 ליטר אשר מפיק 608 כ"ס וזו למעשה מכונית ה-DB הסדרתית החזקה בהיסטוריה. תיבת ההילוכים מגיעה מ-ZF ולה 8 יחסי ההעברה. הביצועים מדברים על מהירות מרבית של 320 קמ"ש וכן 3.9 שניות מעמידה ל-100 קמ"ש. כמה דלק היא שורפת? לא מדברים על זה, אבל היא כן תכבה את המנוע בעמידה כדי למנוע בזבוז מיותר.

גם תא הנוסעים שלה קיבל טיפול עמוק ונראה כעת מודרני מתמיד, אך אלגנטי כפי שניתן לצפות מיצרנית זו. הלקוחות האמידים יוכלו כמובן לא רק ליהנות מקבינה בעבודת יד, אלא ביכולת להתאים אישית כל רכיב בו בהתאם לטעמם האישי. הודות לחיבור עם מרצדס, במקום חוגות קונבנציונליות בלוח המחוונים ישנו כעת מסך TFT בגודל 12 אינץ' ובמרכז הדשבורד מסך נוסף בגודל 8 אינץ' עבור מערכת המולטימדיה. מלבד ממשוק מלא לסמארטפון שלכם, במסך זה יוצגו נתוני נסיעה רבים, כולל סיוע אקטיבי לחניה עם מצלמות היקיפיות לרכב, כדי שלא תשרטו את הפגושים היפים.

יבואנית אסטון מרטין לישראל מוסרת כי ה-DB11 תגיע אלינו ברבעון האחרון של השנה ומחירה יחל ב-2,086,000 שקל. מוכרים את הדירה?

עוד על אסטון מרטין בוואלה! רכב

לייק אחד ואתם חברים בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully