וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוח חמה: מזראטי חושפת את הלבנטה

5.3.2016 / 9:57

מזראטי לבנטה הוא הקרוסאובר החדש והמפואר של יצרנית הפרימיום מאיטליה ועמו היא מתכננת להכפיל את מכירותיה מסביב לעולם. כל הפרטים אודותיו, כאן

מזראטי לבנטה נחשפה בתערוכת ז'נבה 2016. אתר יצרן
מזרטי לבנטה החדשה. תתחרה בפורשה קאיין/אתר יצרן

לרכב הזה המתינה מזראטי כבר זמן רב. לצד מכוניות ה-GT המרהיבות שלה, נפקד מקומו של קרוסאובר מפואר שיצא נגד המתחרים מגרמניה. שמו של הלבנטה נגזר מרוח ים תיכונית חמה וזה בדיוק מה שהוא עשוי להביא עמו כשיגיע לקראת סוף השנה לישראל. עיצובו החיצוני דינמי וקרבי והוא מושך אליו מיד את תשומת הלב בקבוצת התחרות שלו.

הלבנטה בנוי סביב שלדה חדשה שמחלקת את המשקל שווה בשווה בין הצירים (50:50) ונעזר במתלי עצמות עצה כפולות מלפנים ורב-חיבורי מאחור עם בולמי אוויר מבוקרי מחשב, הינע לכל הגלגלים וגם דיפרנציאל אחורי מוגבל החלקה כדי לפנות לחובבי הנהיגה.

בחזית הלבנטה מוצעים בתחילת הדרך שלושה מנועים חדשים בשלוש רמות הספק. בגרסת ה-S הספורטיבית נמצא מנוע V6 בנפח 3.0 ליטר כפול מגדשים שמפיק 430 כ"ס. זה מזניק את הרכב מעמידה ל-100 קמ"ש תוך 5.2 שניות ומשם למהירות מרבית של 264 קמ"ש. תצרוכת הדלק, אם זה חשוב לכם, תעמוד לפי נתוני היצרן על 9.1 קילומטרים לליטר ופליטת המזהמים תעמוד על 253 גק"מ.

אותו מנוע רק עם 350 כ"ס יוצע גם כן, כשזה יאפשר האצה מעמידה ל-100 קמ"ש תוך 6 שניות ומהירות מרבית של 251 קמ"ש. תצרוכת הדלק תעמוד על 9.3 ק"מ לליטר ופליטת המזהמים על 249 גק"מ. עבור חובבי הדיזל, גם גרסה כזו מוצעת בלבנטה ולזו 275 כ"ס, 6.9 שניות מעמידה ל-100 קמ"ש, מהירות מרבית של 230 קמ"ש, צריכת דלק ממוצעת של 13.8 ק"מ לליטר ופליטת המזהמים על 189 גק"מ.

תא הנוסעים של הלבנטה מפוסל באופן יוקרתי במיוחד עם שימוש נרחב בחומרים יקרים ורכים. לקוחות המותג יכולים כמובן לתפור את נראות הרכב בהתאם לטעמם האישי. במרכז הדשבור ישנו מסך מגע בגודל 8.4 אינץ' וגם רשימת אבזור הבטיחות ארוכה עם בקרת שיוט אדפטיבית, התראה בפני סכנת התנגשות מלפנים, בלימה אוטומטית, מניעת סטייה מנתיב הנסיעה, מצלמות היקיפיות ועוד.

הלבנטה יגיע לישראל לקראת סוף השנה ואז נעדכן במפרטים המקומיים ורמות המחיר השונות.

מזראטי לבנטה נחשפה בתערוכת ז'נבה 2016. אתר יצרן
מזראטי לבנטה נחשפה בתערוכת ז'נבה 2016/אתר יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully