וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גדולה יותר: סובארו חושפת את אימפרזה 2017

23.3.2016 / 13:22

סובארו מפנה את הטכנולוגיות החדשות לאימפרזה החדשה, שמציגה גדילה במידותיה, משדרגת את תכנון חלל הפנים והבטיחות. האם יחול שיפור במערכות ההינע?

סובארו אימפרזה 2017. אתר יצרן
סובארו אימפרזה החדשה/אתר יצרן

סובארו השקיעה לא מעט מחקר וממון בפיתוח הקרוסאוברים המובילים שלה, בהם ה-XV, פורסטר ואאוטבק (ובעתיד גם טריבקה חדש). אולם בתוך כל חגיגת רכבי הפנאי, היא נאלצה לשבת על הגדר והמתינה בקוצר רוח לאמצעים הטכנולוגיים לעדכן את מכונית ה"לחם והחמאה" שלה מסביב לעולם, סובארו אימפרזה. עתה, היא נחשפת בניו-יורק בדור חדש ומבטיח.

כפי שפרסמנו כאן במהלך השבועות האחרונים, הצגת ה-XV הרעיוני נערכה במקביל לחשיפת הפלטפורמה המודולארית החדשה של סובארו, ה-Global Platform architecture שכעת שוכנת מתחת למעטה של האימפרזה. בחברה היפנית מצהירים שהיא תורמת הרבה מאוד לשיפור ביכולת הדינמית כך שהיא תוכל להתמודד עם אירופיות מבוססות, בהן פולקסווגן גולף ופורד פוקוס, עם קשיחות מבנית מחוזקת ב-70% בהשוואה לשלדתה הקודמת ומשקל מופחת במעט.

המספרים היבשים לדגם הסדאן, מלמדים כי היא המשפחתית העממית ארוכה מקודמתה בכמעט 4 ס"מ, וגם בסיס הגלגלים הוגדל ב-2.5 סנטימטרים, כך שהיא תציע מרחבי מחייה די נדיבים ליושביה ותא מטען בעל יכולת נשיאה מרשים. מרכב ההצ'בק מעט יותר גמיש בשל הדלת החמישית ועיצובו ספורטיבי לדבריהם.

השינוי הגדול ביותר באימפרזה הוא בהנדסת האנוש ועיצוב סביבת הנהיגה; בסובארו התקינו בקרביה את מערכת הסטאר-לינק שקיימת באאוטבק בין היתר ושינו את אופן הנגישות למתגים והתפריטים וניקו את הקונסולה מקישוטים מיותרים. היא מחוברת מעתה לסמארטפונים עם אפליקציות חדשות, ומסביב לה כניסות USB והפעלה קולית של חלק מהפקודות. באגף הבטיחות, מעטפת ה-EyeSight תהיה סטנדרטית באימפרזה החדשה וזו כוללת מערכות המתריעות בפני תאונה, סטיה מנתיב ועוד.

בסובארו טרם פרסמו רשמית אילו מנועים ישרתו את האימפרזה, אולם בארה"ב מדווחים כי יחידות הבוקסר תמשכנה בין אם בנזין או בדיזל; המשמעות היא שימוש במנוע ה-2.0 ל' 152 כ"ס בנזין המחודש (הזרקת דלק) ותיבת הילוכים ידנית או רציפה משופרת והנעה כפולה סימטרית כמקובל. רק גרסת ה-STI העתידית תקבל מנוע טורבו היברידי עם יותר מ-320 כ"ס.

מיבואנית סובארו לישראל סמל"ת נמסר לוואלה! רכב כי האימפרזה החדשה תגיע לארץ במהלך 2017.

לקריאה נוספת בנושא:
סובארו מציגה את ה-XV הבא
מבחן דרכים לסובארו XV המחודש

לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully