וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

MV אגוסטה פושטת רגל? שוב?

26.3.2016 / 8:56

דיווחים בעיתונאות הדו-גלגלית מסביב לעולם מספרים כי יצרנית האופנועים האיקזוטית מאיטליה, MV אגוסטה נקלעה שוב לקשיים כלכליים והגישה בקשה לפשיטת רגל. מרצדס, הבעלים של רבע מהחברה, טרם הגיבו לפרסום

יום מסלול עם אופנועי MV אוגוסטה באיטליה. קובי ליאני
יום מסלול עם אופנועי MV אוגוסטה באיטליה/קובי ליאני

האם יצרנית האופנועים האיקזוטיים מאיטליה MV אגוסטה נמצאת שוב בדרכה לפשיטת רגל? דיוויחים שיצאו מאיטליה ופורסמו ברחבי תקשורת ענף הדו-גלגלי בעולם מספרים כי החברה נקלעה לחובות עתק של למעלה מ-40 מיליון אירו ובכדי לשמור על נכסיה, זו הגישה בקשה לפשיטת רגל. על פי הדיווחים, כל פועלי הייצור שאינם חיוניים הוצאו לחופשה כפויה וכי פסי הייצור לאופנעי המותג עצרו כליל. טרם התקבלה הודעה רשמית מצד MV אגוסטה או מרצדס, אשר מחזיקה ב-25 אחוז ממניות החברה.

זו אינה הפעם הראשונה בה יצרנית האופנועים נקלעת לקשיים כלכליים. אלה למעשה רודפים אותה מאז הוקמה באמצע המאה הקודמת, למרות ההישגים הכבירים על מסלולי המירוצים. רק ב-12 השנים האחרונות, MV החליפה בעלויות לא פחות מארבע פעמים בשל קשיים כלכליים. בשנים האחרונות, מאז עברה החברה לניהולו של ג'ובני, בנו של הבעלים האגדי של החברה, MV אגוסטה השיקה מגוון דגמים חדשים, לרבות כניסה לענף אופנועי התיור הזקופים וכן מספר אופנועים עירומים ואף מנוע בעל שלושה צילינדרים מודרני.

אנו נמשיך לעקוב אחר הדיווחים מאיטליה אודות עתידה וגורלה של MV אגוסטה ונדווח.

כל עולם הדו-גלגלי בוואלה! רכב

לייק אחד ואתם חברים בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

  • עוד באותו נושא:
  • MV אגוסטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully