וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פול ווקר: פורשה זוכתה מגרימת מוות

6.4.2016 / 8:04

פורשה זוכתה מתביעה אחת על גרימת מוות לשחקן פול ווקר אחרי שהיה ספון במכונית מסוג פורשה GT שיצאה משליטה והתנגשה בעצים. "התובעים לא הציגו ראיות משכנעות"

פול ווקר. splash
פול ווקר, בתמונתו האחרונה לפני הנסיעה במכונית הפורשה GT בה נהרג/splash

לאחר שנתיים של מאבקים משפטים ממושכים, פסק בית המשפט בלוס אנגל'ס בתביעה אחת מתוך שלוש, כי השחקן ההוליוודי פול ווקר, שהתפרסם בזכות סאגת "מהיר ועצבני", לא נהרג כתוצאה מכשל במכונית הספורט פורשה GT, בה היה ספון יחד עם הנהג רוג'ר ראודס.

שופט בית המשפט המחוזי בלוס אנגל'ס, פיליפ גוטיירז, פסק כי אלמנתו של הנהג, קריסטין ראודס, לא הצליחה להביא לבית המשפט ראיות משכנעות לפיהן מערכת המתלים במכונית הפורשה GT קרסה, ממש רגעים לפני התאונה הקטלנית שגבתה את חייהם של השחקן וחברו. "התובעת לא הוכיחה כי האשמה נעוצה בצד הנתבעת", כך גוטיירז ל'דטרויט ניוז'.

פורשה ניצבת בפני שתי תביעות נוספות בנוגע לתאונה - אחת מצד בתו של פול ווקר והשניה מצד אביו. על אף זאת, כלי התקשורת בארה"ב מעריכים כי נוכח הפסיקה בלוס אנגל'ס, סיכויי ההצלחה לתובעים קטנו משמעותית. פורשה ממשיכה בקו ההגנה על פיו התאונה נגרמה בשל נהיגה במהירות מופרזת - ולא בשל תקלה במכונית. עוד אומרים בפורשה, כי שיפורים שנעשו ברכב ותחזוקה לקויה תרמו את חלקם לטרגדיה.

על פי דוח המשטרה שהוצג מספר פעמים בבית המשפט, בתאונה שאירעה בנובמבר 2013 נקבע כי אכן זו נגרמה בשל מהירות נסיעה שאינה הולמת את תנאי הדרך העירוניים - 151 קמ"ש. התובעים טוענים מצדם, כי ראודס לא עבר 114 קמ"ש. גם במקרה זה, חוקרי התאונות לא מצאו ראיות לליקויים טכניים ברכב שהובילו לראודס לאבד שליטה ולהתנגש בעצים. המכונית התלקחה, והשניים נהרגו.

עוד הרבה על פול ווקר בוואלה! רכב
לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully