וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגה: אוטומוטור 2016 בסימן "סופר קארס"

7.4.2016 / 11:22

בחול המועד פסח תתקיים תערוכת הרכב הישראלית אוטומוטור. והשנה, שורה של מכוניות על יוצגו לקהל ובהן הוויירון של בוגאטי, פרארי 458, אסטון מרטין וואנטג', ב.מ.וו i8 ועוד מכוניות של מזראטי, ריינג' רובר ועוד

קובי ליאני

יש לכם כבר תוכניות לחול המועד פסח? בין ה-24 ל-27 באפריל תתקיים בגני התערוכה בתל אביב תערוכת הרכב הישראלית, אוטומוטור.

השנה תערוכת הרכב תארח כמה מהמכוניות האיקוניות, החזקות והמהירות בעולם שבראשן תעמוד גם המכונית היקרה ביותר שהגיעה מעולם לישראל, בוגאטי ויירון גראנד ספורט. מחירה לאחר מסים בישראל מוערך בכ-24 מיליון שקל. לזו מנוע W16 עם 16 צילינדרים, ארבעה מגדשי טורבו, בנפח 8.0 ליטר שלו עשרה מצננים והספק של 1,001 כ"ס. המהירות המרבית היא 407 קמ"ש ובקצב נסיעה כזה היא מרוקנת מכל דלק של 100 ליטר ב-18 דקות.

לצדה יעמדו גם אסטון מרטין DB10 שיובאה במיוחד וגם וואנטג' V12, פרארי 458 איטליה, ב.מ.וו i8, מזראטי קבריו, ריינג'רובר ועוד שלל מכוניות אקזוטיות שיובאו במיוחד לישראל. בנוסף, גם רכבי שטח ופנאי נוספים יוצגו לקהל, עם כלים משופרים, טרקטורוני סייד-ביי-סייד חדישים, אופנועי שטח וכביש מהדור האחרון ועוד.

בתערוכה זו יחשפו גם כלי רכב בפעם הראשונה בישראל ובניהם ריינג' אובר איווק קונברטיבל, אופל אסטרה החדשה בגרסת 5 דלתות וסטיישן, אופל קורסה OPC ואופל אדם S. תצוגה ייעודית תהיה גם לאמצעים טכנולוגיים מתקדמים, קרוואנים מאובזרים לטיולים, סימולטורים, כלי עבודה, ציוד ניווט ושאר ציוד מקצועי. גם השנה כוחות הביטחון יקחו חלק בתערוכה ויציגו כלי רכב משוריינים כמו נגמש נמר, טנק מרכבה סימן 4, כלים רובוטיים קרביים ועוד. במקום ייערכו מופעים מוטוריים רבים כמו קפיצות מוטוקרוס, מופעי ג'ימקנה ודריפט, אופנועי ילדים ועוד.

מחירי הכניסה לתערוכה ינועו בין 75 שקלים לוועדים, 299 שקל למשפחה של שני הורים ושני ילדים (ילדים עד גיל 5 ללא תשלום), 99 שקל ל-1+1 בלאומי קארד ועוד. מחיר הכרטיס בקופות ללא הנחה טרם נקבע, אך צפוי להיות נמוך מ-100 שקלים לאדם (מחיר השנה הקודמת). הנהלת אוטומוטור ממליצים למבקרים להגיע לתערוכה באמצעות רכבת ישראל, שלה תחנה צמודה למתחם (האוניברסיטה) ולא ברכב פרטי בשל העומס הצפוי. כמו כן, תאושר הכנסת מזון ומשקאות למתחם.

לאתר 'רבמוטור', מפעילת תערוכת אוטומוטור 2016.

לייק אחד ואתם חברים בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully