וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני הקטנועים החדשים של ב.מ.וו הגיעו לישראל

12.4.2016 / 6:35

החל השיווק של הדור החדש של צמד הקטנועים של ב.מ.וו. ה-C 650 ספורט מכוון לתחרות שוב מול ימאהה T-MAX 530 וגרסת ה-GT תציע יכולת תיור ורכיבה בזוג

קטנועי ב.מ.וו BMW C 650 GT  BMW C 650 Sport. אתר יצרן
ב.מ.וו C 650 GT ו-ב.מ.וו C650 ספורט יעלו 90 ו-85 אלף שקל בישראל/אתר יצרן

חצי שנה לאחר שהושקו בעולם, צמד הקטנועים החדשים של ב.מ.וו מגיעים גם לישראל. הקטנועים החדשים צפויים להחזיר את דלק מוטורס, יבואנית ב.מ.וו לישראל לתחרות בליגה הגבוהה של ה'מגה-סקוטרס' שבשנה האחרונה זוכה לנתח שוק גדול מאוד. בדומה לעבר, גם כעת שני קטנועים שנשענים על בסיס זהה יציעו יכולות שונות עבור קהל הרוכבים. הקטנועים החדשים ממשיכים להשתמש בדלשה ובמנוע של הדור היוצא, אך מעבר לכך, חידשו לחלוטין את העיצוב, תיבת ההילוכים, כיול המתלים, מערך הבטיחות וגם האיכות, כפי שגילינו בזמן הרכיבה הראשונה עליהם במסגרת אירוע ההשקה העולמי.

ה-C650 ספורט החדש ימשיך לפנות לרוכבים חמי המזג עם עיצוב מחודד, תנוחת רכיבה ספורטיבית, מתלים ספורטיביים וכמובן מנוע 2 צילינדרים מקבילי שמפיק 60 כ"ס ו-6,4 קג"מ (ישנה גם גרסה מוגבלת ל-47 כ"ס לבעלי רישיון רכיבה A1). גם גרסת ה-GT מצוידת באותו המנוע, אך מציעה מושב שמתאים יותר לרכיבה בזוג, מיגון רוח משופר, חימום למושב ולידיות האחיזה ועוד. צמד הקטנועים נבדלים זה מזה גם בנפח האחסנה מתחת למושב, כאשר גרסת ה-GT מציעה תא גדול ואילו גרסת הספורט מציעה יכולת להגדיל את נפח ההטענה (לטובת הכנסת 2 קסדות) באמצעות מנגנון גמיש ורך. מבחינת הבטיחות, הקטנועים מצוידים במערכת ABS וגם בבקרת אחיזה. כאופציה תוצע חבילת 'הייליין' שמוסיפה חימום למושבים, בקרת לחץ אוויר בצמיגים, פנסי לד לאיתות, תאורת יום לד ועוד. גרסת ה-GT מוסיפה גם מערכת לניטור שטחים מתים מאחורי הקטנוע על ידי מתן חיווי במראות.

הקטנועים החדשים מציעים גם רשימה ארוכה של אבזור אופציונלי כמו אגזוז אקרפוביץ', משענת גב, מחזיק לטלפון נייד, אזעקה מקורית ומערכת איתור, ידיות בלם ספורטיביות, תיקי ציוד ועוד.

השקת הקטנועים החדשים תעשה באירוע רשמי באולם התצוגה של היבואן ב-14 וה-15 באפריל והמחירים נקבעו לעמוד על 85 אלף שקל לגרסת הספורט ו-90 אלף שקל לגרסת ה-GT. במהלך אירוע ההשקה ימכר האבזור האופציונלי בהנחה של 50 אחוז.

מבחן רכיבה לקטנועים החדשים על כבישי ישראל תוכלו למצוא כאן בוואלה! רכב בקרוב

השקה קטנועי ב.מ.וו C650 ספורט ו- C650 GT. נובמבר 2015. אתר יצרן
השקה קטנועי ב.מ.וו C650 ספורט ו- C650 GT. נובמבר 2015/אתר יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully