וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרארי שנגנבה אותרה אחרי 28 שנים

25.4.2016 / 8:32

פרארי 308 מ-1981 שנגנבה לפני קרוב ל-30 שנה, אותרה על ידי כוחות האכיפה של סוכנות המכס והגבולות בארה"ב, רגעים לפני שהיא עמדה להשלח לפולין

פרארי 308 gts. U.S. Customs and Border Protection, מערכת וואלה! NEWS
הפרארי הגנובה. נמצאה אחרי 28 שנים/מערכת וואלה! NEWS, U.S. Customs and Border Protection

סוכנות המכס והגבולות בארה"ב הצליחה לתפוס בתחילת חודש אפריל ולסכל משלוח של מכונית פרארי שנגנבה לפני 28 שנים בלוס אנגל'ס. מה שעורר את חשדם של סוכני המערכת הוא המספר הסידורי של המכונית, ה-VIN, או ה-vehicle identification number שעל פי ממצאי הסוכנים בשטח שייך למכונית פרארי 308GTS שיוצאה לנורבגיה ב-1982.

"הסתירה במספר הסידורי של הרכב הדליקה אצלנו נורה אדומה וחייבה מאתנו מעקב צמוד אחר הרכב הזה", אומר אחד החוקרים הבכירים בפרשה. עם הסתעפות החקירה, סוכני המכס חברו למשטרת התנועה של ארה"ב, לסוכנות הלאומית למלחמה בהונאות ביטוח בארה"ב, וכן הקימו צוות מיוחד יחד עם פרארי ששלחה מהנדסים לאמת את התוצאות.

הצוות המגובש הצליח לחשוף שהמספר הסידורי לא שייך למכונית המוגדרת ברשיון, ושזו למעשה פרארי GTSi משנת 1981 שנגנבה ב-19 ביולי, 1987 ממגרש חניה במחוז אורנג', קליפורניה. חברת פרארי בדקה ומצאה שהלקוח קיבל פיצוי בעבור גניבת הרכב דאז, שכעת מעוניין להשאר אנונימי וסירב להגיב לידיעה.

קשה לדעת איזו דרך פתלתלה עברה הפרארי מאז שנעלמו עקבותיה לפני אי אילו שנים, אבל מסתמן שהיא נשמרה היטב, שכן על מד המרחק הצטברו רק 45 אלף מייל, שהם כ-73 אלף קילומטרים, ושוויה מוערך כיום ב-50 אלף דולרים. היא אותרה רגעים מעטים לפני שיצאה מנמל לונג ביץ' האמריקני לפולין, בדרכה אל המקבל בצד השני של הים שזהותו אינה ידועה.

עוד הרבה על פרארי בוואלה! רכב
לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

  • עוד באותו נושא:
  • פרארי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully