וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאמבק מהספסל: רנו קולאוס חדש יוצג בקרוב

21.4.2016 / 12:47

רכב הפנאי-שטח רנו קולאוס חוזר בדור חדש ויוצג לראשונה בתערוכת הרכב בסין, עם אופציה עתידית ל-7 מושבים. בכורה אירופית בתערוכת פריס

רנו קולאוס. אתר יצרן
רנו קולאוס החדש. בהשראת מגאן/אתר יצרן

רנו שחררה מספר תמונות ראשונות של רכב הפנאי המשפחתי רנו קולאוס, שיוצג במסגרת תערוכת הרכב בסין בשבוע הבא. זהו דור חדש לקרוסאובר הצרפתי שממשיך את קודמו מ-2007 תוך שדרוגים מהותיים בעיצוב, באיכות וביכולות הכביש בזכות סגל מנועים מלוטש, ועוד שורה ארוכה של שיפורים שהוכנסו בין היתר גם ברנו מגאן החדשה ובמכונית המנהלים טליסמן.

ברנו, כצפוי בשלב זה, ממעטים בהסברים טכניים אודות קולאוס, ומסתפקים בתיאורים הצהרתיים על "איכויות של מכונית סאלון", וכן "מרווח נוסעים מהטובים ביותר בקטגוריה". מלבד זאת, ניתן לראות שמבחינת מקדם המשיכה הוא מקבל סממנים מרנו טליסמן (מחליפת לגונה) וכן מהמגאן 2016, שכבר נמכרת באירופה ותגיע לארץ בחודשים הקרובים. המשמעות היא, שגם תא הנוסעים יזכה לטיפול דומה, עם מושבים מהודרים, שפע מרחב, ומסך מגע בסגנון טאבלט מרכזי עם שליטה כל מערכות הפנים.

כמו הקולאוס היוצא, הדגם הבא מבוסס בחלקו רכיבים של ניסאן, ולכן יחלוק לא מעט עם קשקאי וכן עם אקס-טרייל - שכיום מתפקד כמוביל הנוסעים הרשמי של ניסאן במחלקה המשפחתית עם 7 מושבים. ברנו טוענים ששורה שלישית עשויה להופיע בעתיד, שכן הוא פותח עם "חשיבה קדימה". בכיר מחלקת הפיתוח ברנו טייר בולייר, אמר לכלי התקשורת בבריטניה כי הקולאוס יצא לכבישים בסוף השנה, אבל "רק בגרסת 5 מושבים כרגע".

שיווקו של קולאוס החל בישראל בשנת 2009 עם מנוע 2.5 ל' בעל 170 כ"ס מחובר לתיבת הילוכים רציפה, ובמחירים שנעו בין 155 אלף שקל לגרסאות בסיס ועד קרוב ל-200 אלף שקלים להנעה כפולה ברמת האבזור הבכירה. נוכח מחירו היקר יחסית, זכה להצלחה מתונה.

מקרסו מוטורס נמסר לוואלה! רכב כי טרם ידוע מתי יגיע קולאוס חדש לישראל.

עוד הרבה על רנו בוואלה! רכב
לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

  • עוד באותו נושא:
  • רנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully